برنامه پیام‌ گوگل به زودی شروع به کار خواهد کرد

برنامه پیام‌ گوگل کاملاً بازطراحی شده است و این شرکت از ویژگی‌های جدید را به برنامه پیام‌ گوگل اضافه می‌کند تا آن را کار آمدتر کند.

از زمان تکامل گوشی‌های هوشمند، اپلیکیشن ها هم روز به روز هوشمندتر می‌شوند. در ابتدا، برنامه های پیام رسان فقط برای ارسال پیام های متنی و دریافت پیام های متنی بودند. ارسال و دریافت سایر اشکال پیام که شامل فایل‌های رسانه‌ای می‌شود، به برنامه‌های شخص ثالث نیاز دارد و البته برای استفاده از این برنامه ها به اینترنت نیاز دارید.

به گزارش تکناک ،برنامه‌های پیام رسان شخص ثالث مانند واتس‌اپ، وایبر، تانگو و بقیه پیشتازان پیام‌رسانی شخص ثالث بودند. اما پس از آن، اپل در سال 2011 زمانی که iMessage را منتشر کرد، کاری منحصر به فرد انجام داد. این اولین برنامه پیام رسانی بومی سیستم عامل بود که می توانست درست مانند برنامه های شخص ثالث کار کند. iMessage درست مانند نسخه واتس اپ خود اپل است.

اپل تمام تلاش خود را می کند تا کاربران خود را به استفاده از سرویس iMessage و کنار گذاشتن واتس اپ به خصوص در هنگام برقراری ارتباط با کاربران در همان پلتفرم iOS بکشاند. این برنامه حتی دارای بازی هایی است که کاربران می توانند با یکدیگر در برنامه iMessage بازی کنند.

درست زمانی که همه فکر می کردند گوگل علاقه‌ای به آن ندارد، آنها سرشان را بیرون می‌کشند. اول از همه، آنها یک برنامه پیام‌های Google کاملاً بازطراحی شده دارند. گوگل همچنین برخی از ویژگی‌های جدید را به برنامه پیام‌ گوگل اضافه می‌کند تا آن را کار آمدتر کند.

از همه نشانه‌ها اینگونه برمی اید که گوگل در تلاش است تا برنامه پیام‌رسانی خود را به چیزی بیش از یک برنامه پیام متنی ساده تبدیل کند.برنامه پیام‌ گوگل اکنون در حال آزمایش سه نشانگر مختلف برای پیام های ارسالی است.

این سه شاخص نشان دهنده وضعیت پیام هایی هستند که ارسال می کنید. اولین علامت این است که نشان می دهد پیام شما ارسال شده است اما تحویل داده نشده است. علامت دوم نشان می دهد که پیام شما با موفقیت تحویل داده شده است. تیک های دوتایی نشانگر ارسال و تحویل موفق پیام هستند. هنگامی که گیرنده نیز پیام را می خواند یا باز می کند، تیک های دوتایی پر رنگ شده وجود دارد که آن را به شما نشان می دهد.

برای اینکه همه چیز برای شما واضح تر شود، فقط تصور کنید WhatsApp چگونه کار می کند و آن را به این یکی مرتبط کنید. هنگامی که در واتس اپ پیامی ارسال می کنید، ابتدا یک علامت تیک را مشاهده می کنید. هنگامی که پیام تحویل داده می شود، علامت تیک دو برابر می شود. در نهایت، وقتی کاربر دیگر پیام را می‌خواند، علامت آبی رنگ می‌شود


چه زمانی این ویژگی برای برنامه پیام‌ گوگل ارائه می‌شود؟
در حال حاضر، گوگل همچنان در حال آزمایش این ویژگی در اپلیکیشن پیام های گوگل است. هنوز برای کاربران به صورت عمومی عرضه نشده است. امیدواریم که حتی علامت‌ها را تغییر دهند و مانند iMessage آن را تغییردهد. به جای تیک، آنها می توانند از کلماتی مانند Sent، Delivered و Read استفاده کنند. وقتی طرف مقابل پیام‌های شما را می‌خواند، نشان دادن این آسان‌تر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.