امکان طراحی مجدد برنامه Home در iOS 16.2

برنامه Home در iOS 16.2

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های iOS 16، طراحی مجدد برنامه Home است که بخشی از تلاش‌های اپل برای پیشبرد HomeKit و استاندارد جدید Matter برای دستگاه‌های خانه هوشمند است.

به گزارش تکناک، اکنون با نسخه بتای iOS 16.2، این شرکت سرانجام معماری جدید وعده داده شده را در برنامه Home معرفی می کند که انتظار می رود استفاده از این ویژگی را برای کاربران قابل اعتمادتر کند.

معماری جدید برنامه Home آن را قابل اعتمادتر می کند
هنگامی که برنامه Home برای اولین بار در دستگاهی که iOS 16.2 نسخه بتا درحال باز شدن است، از کاربر آن می پرسد که آیا می خواهند برنامه خود را با معماری جدید ارتقا دهند یا خیر. طبق گفته اپل، معماری جدید Home برای کنترل دستگاه‌های سازگار «حتی کارآمدتر و قابل اعتمادتر» است.

با این حال، حداقل در حال حاضر، ارتقا اختیاری است. این به این دلیل است که این طراحی جدید بر تجربه برخی از کاربران در استفاده از این برنامه تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، در معماری جدید همه دستگاه‌هایی مانند HomePod باید نرم‌افزار 16.2 را نصب کنند. اپل قبلاً تأیید کرده است که iPad دیگر به عنوان هاب HomeKit با معماری جدید برنامه Home عمل نخواهد کرد.

اما برای کسانی که آماده ارتقاء به معماری جدید هستند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه Home را باز کنید، روی دکمه گزینه های بیشتر ضربه بزنید و سپس روی تنظیمات Home ضربه بزنید. منوی به روز رسانی نرم افزار را انتخاب کنید و روی بنر Home Upgrade Available ضربه بزنید. فراموش نکنید این قابلیت ها فقط برای آیفون‌ها و آیپدهایی که iOS 16.2 بتای دارند در دسترس است.

برنامه Home در iOS 16.2 تکناک

روز دوشنبه، اپل iOS 16.1 را برای عموم عرضه کرد که استاندارد Matter را به طور رسمی به کاربران معرفی می کند. هدف از این استاندارد جدید که توسط شرکت‌هایی مانند اپل، آمازون و گوگل پشتیبانی می‌شوداین است که دستگاه‌های خانه‌های هوشمند را در چندین پلتفرم با یکدیگر کار کنند.

اطلاعات بیشتر در مورد iOS 16.2
iOS 16.2 و iPadOS 16.2 برنامه جدید Freeform را معرفی می کنند که در ژوئن در WWDC 2022 معرفی شد. این برنامه به کاربران امکان می دهد در یک بوم مشترک با هم بنویسند و نقاشی کنند. همانطور که توسط 9to5Mac گزارش شده است، از کاربرانی که دارای نرم افزار جدید هستند خواسته می شود تا در صورت ایجاد اشتباه توسط Emergency SOS، بازخورد خود را برای اپل ارسال کنند.

به‌روزرسانی‌ها همچنین با بهبودهایی در Live Activities همراه هستند. این به روز رسانی برای کاربران پشتیبانی از نمایشگر خارجی با Stage Manager را فعال می کند. با این حال، در حال حاضر مشخص نیست که چه زمانی به‌روزرسانی در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.