برنامه LumaFusion تبلت‌های گلکسی و کروم‌بوک‌ها را هم پوشش می‌دهد

برنامه LumaFusion تبلت‌های گلکسی و کروم‌بوک‌ها را هم پوشش می‌دهد

اکنون برنامه LumaFusion بالاخره برای سایر دستگاه‌های اندرویدی و سیستم‌عامل کروم در دسترس قرار گرفته‌است، به این معنی که می‌توان آن را روی دستگاه سری گلکسی‌تب و گلکسی کروم بوک نصب کرد.

به گزارش تکناک، این اتفاق در حالی می افتد که در اوایل سال جاری، سامسونگ با همکاری LumaTouch اپلیکیشن محبوب ویرایش ویدیو برنامه LumaFusion را منحصرا به
Samsung Galaxy Tab
 ۸S (series of Android smartphones, mobile computing device and Android applications) آورد.

در زمان عرضه،برنامه LumaFusion انحصاری برای سری گلکسی‌تب ۸S ارائه شد و این شرکت عرضه آن را برای سایر تبلت های اندرویدی وعده داده بود. نه ماه پس از عرضه، این برنامه ویرایش ویدیو بالاخره برای تبلت‌های دیگر گلکسی و اندرویدی دیگر و حتی کروم‌بوک‌ها ارائه شد.

با این حال، هنوز در مرحله دسترسی اولیه قرار دارد، بنابراین، ممکن است برخی از اشکالات در آن وجود داشته باشد. در طی مراحل آزمایشی، قیمت این برنامه 20 دلار ، اما زمانی که نسخه پایدار آن ارائه شود، 30 دلار خواهد بود.

برنامه LumaFusion یک برنامه ویرایش ویدیو بسیار مورد توجه است که در iOS، iPadOS و macOS محبوبیت پیدا کرده‌است. قابلیت پشتیبانی از 12 قطعه (شش قطعه ویدیویی و شش قطعه صوتی) را دارد و همچنین از جدول زمانی مغناطیسی، جلوه های از پیش تعیین شده، جلوه های سفارشی و قابلیت cut،copy و paste در پروژه ها برخوردار است.

برنامه LumaFusion تبلت‌های گلکسی و کروم‌بوک‌ها را هم پوشش می‌دهد

همچنین از صفحه سبز، کلیدهای luma و chroma، تاری، اعوجاج و سبک های رنگی و نیز فیلم های اسلوموشن، 18 تا 240 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند. همچنین برای جبران عناصر صوتی و تصویری، یکپارچه سازی کامل Storyblocks را به ارمغان می آورد.

برنامه LumaFusion تبلت‌های گلکسی و کروم‌بوک‌ها را هم پوشش می‌دهد

از دیگر مزیت‌های آن ارائه فونت‌ و تنظیمات مختلف برای متن‌ها، جلوه‌های سرعت، سطوح صوتی قاب کلیدی و اکولایزر صدا و پخش خودکار موسیقی در طول دیالوگ‌ها می‌باشد.

این برنامه می‌تواند داده‌ها را از فایل‌های خود دستگاه، یک درایو متصل به USB و سرویس‌های مختلف ذخیره‌سازی ابری محبوب (Box، Dropbox، Google Drive و OneDrive) باز کند. اگر شما یک ویرایشگر ویدیو هستید، می‌توانید برنامه LumaFusion را در تلفن هوشمند، تبلت یا کروم بوک سامسونگ خود امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram