جدیدترین بروزرسانی امنیتی برای گلکسی A40 و گلکسی‌ تب  S7 FE منتشر شد

گلکسی  A40

سامسونگ به‌طور مداوم به‌روزرسانی امنیتی نوامبر 2022 را برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های مختلف ارائه می‌کند. گلکسی A40

به گزارش تکناک،در ادامه این روند امروز، این شرکت پچ امنیتی جدیدی برای گلکسی  A40 و گلکسی‌تب S7 FE را منتشر کرده است.

آخرین بروزرسانی نرم افزاری گلکسی  A40 با نسخه سیستم عامل A405FNXXU4CVK1 ارائه می شود. این بروزرسانی در حال حاضر در ایتالیا، پرتغال، رومانی، اسپانیا، سوئیس و جمهوری چک در دسترس است. جدا از آسیب‌پذیری‌های امنیتی، این بروزرسانی ممکن است شامل رفع اشکال کلی و بهبود پایداری نیز باشد.

گلکسی  A40
گلکسی  A40

گلکسی‌تب S7 FE بروزرسانی امنیتی نوامبر 2022 را با نسخه میان‌افزار T736BXXS1BVK8 دریافت می‌کند. این تبلت در حال حاضر در اتریش، بلغارستان، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایتالیا، لوکزامبورگ، کشورهای حوزه اسکاندیناوی، لهستان، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، اروپای جنوب شرقی، اسپانیا، سوئیس، منطقه بالتیک، جمهوری چک، هلند و بریتانیا این بروزرسانی را دریافت کرده‌است.

digikala

پچ امنیتی نوامبر 2022 نزدیک به چهار دوجین آسیب‌پذیری امنیتی را برطرف و در نتیجه امنیت بهتری ایجاد می‌کند. برای بروزرسانی گلکسی  A40 یا گلکسی‌تب S7 FE به جدیدترین نرم‌افزار، می‌توانید به Settings » Software update  رفته و Download and install را انتخاب  کنید. همچنین می توانید آخرین فایل سیستم عامل را از پایگاه داده SAM MOBILE دانلود و دستگاه را به صورت دستی را فلش کنید.

در حالی که گلکسیA40 دیگر واجد شرایط بروزرسانی سیستم‌عامل اندروید نیست، گلکسی‌تب S7 FE واجد شرایط دریافت به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ است اما هنوز آن را دریافت نکرده است.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.