انتشار بروزرسانی جدید برای رابط کاربری Google Docs

گوگل شروع به بروزرسانی رابط کاربری برای Google Drive، Docs، Sheets و Slides مطابق با زبان طراحی Material Design 3 کرده است.

به گزارش تکناک، برنامه‌ها همچنان به همان روش قبلی کار می‌کنند، اما طبق اعلامیه‌ منتشر شده توسط گوگل اکنون کمی «ساده‌تر» شده‌اند، درهم‌تنیدگی کمتری دارند و شامل چند پیشرفت و موارد افزوده می‌شوند.

جی پیترز هنگام اعلام اعمال این تغییرات در فوریه، جی  درباره آن نوشت: ظاهر آن شبیه Gmail جدید خواهد بود. این مساله با توجه به تلاش گوگل برای ساده‌سازی عملکرد‌های اصلی مشارکت در محصولات خود منطقی به نظر می‌رسد.

digikala

پیترز در گزارش خود به اطلاعات بیشتری در مورد طراحی جدید اشاره کرده است، اما خبر مهم امروز درباره قابل توجه بودن این تغییرات است. بنابراین در صورت مواجهه با برخی تغییرات هنگام نوشتن یا کار بر روی یک جدول، و کمی تفاوت در انجام و نمایش برخی موارد، دلیل آن به‌روزرسانی منتشر شده جدید است.

به گفته گوگل، این بروزرسانی در رابط کاربری طی 15 روز آینده برای کاربران عرضه می شود و تا 25 مارس در دسترس همه قرار خواهد گرفت. طبق اظهارات شرکت این نسخه برای همه کاربران Workspace، شخصی و همچنین کاربران برنامه‌های قدیمی G Suite Basic و Business ارائه خواهد شد.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.