بهره مندی گوشی Surface Duo 2 از درایورهای جدید

نسل دوم گوشی موبایل Surface Duo ، با بهره‌مندی از درایورهای جدید ویندوز و حسگرهای بهبود یافته، امکانات بیشتر و پشتیبانی کاملی از برنامه Surface را فراهم می‌کند.

به گزارش تکناک، پروژه غیررسمی DuoWOA برای پورت کردن ویندوز ۱۱/۱۰ بر روی Surface Duo  نسل دوم، بطرز عجیبی با ارائه بروزرسانی‌های بیشتری از فریمور اصلی دستگاه‌های مایکروسافت، توجه بیشتری را به خود جلب کرده است. گوستاو مونس، خالق DuoWOA، نسخه‌ جدیدی از درایورها را روانه بازار کرده است که هدف آن بهبود تجربه‌ ویندوز در تلفن‌های هوشمند دو صفحه‌ای مایکروسافت است (نسخه قبلی تنها یک هفته پیش منتشر شده بود).

نسخه ۲۳۰۵.۴۵ (Umbreon) اکنون از طریق GitHub برای دانلود در دسترس است. این بروزرسانی پشتیبانی از Surface Integration System Service و  Drivers را معرفی می‌کند که به شما اجازه می‌دهد برنامه Surface App را از فروشگاه مایکروسافت دانلود کنید. همچنین سازگاری بهبود یافته با حسگرهای دما مانند حسگرهای موجود در باتری نیز وجود دارد.

در ادامه لیست کامل تغییرات آمده است:

  • جدید: ویژگی های Surface Integration System Service و Drivers اکنون در ویندوز برای Surface Duo قابل استفاده هستند. با آن‌ها به زودی انتظارات بیشتری خواهید داشت. (اکنون می‌توانید برنامه Surface App را از فروشگاه دانلود کنید)
  • جدید: اجازه دسترسی بیشتری به حسگرهای دما Surface Duo 2 از ویندوز، از جمله حسگرهای موجود در هر دو باتری
  • جدید: توپولوژی صوتی برای فعال کردن کانال‌های صوتی سلولی بازسازی شده است.
  • جدید: پایداری بهبود یافته در مورد حسگر زاویه درب وقتی دستگاه بسته شده است.
  • اصلاح: رفع یک مشکل مربوط به عملکرد Surface Thunderbolt ™ 4 Dock در دستگاه‌های نسل اول Surface Duo
  • اصلاح: رفع یک مشکل مربوط به اینکه لمس بعد از چند دقیقه عدم فعالیت قطع می شود
  • اصلاح: رفع یک مشکل مربوط به توپولوژی داخلی دستگاه که باعث مشکلات نمایش می‌شود
  • اصلاح: رفع یک مشکل مربوط به عدم کارکرد چرخش خودکار در دو نسخه‌ گذشته
  • اصلاح: رفع یک مشکل مربوط به اینکه حسگرهای تاشو / پایه / وضعیت کار نمی‌کنند در دو نسخهی گذشته

البته کار بیشتر در مورد صدا/دوربین/باتری در حال انجام است، ولی هنوز چیزی برای اشتراک‌گذاری وجود ندارد.

مهم است به یاد داشته باشید که DuoWOA هنوز یک پروژه آزمایشی است و نمی‌تواند تجربه‌ کاملی را برای شما فراهم کند. بسیاری از اجزای گوشی موبایل بسیار ناپایدار یا خراب هستند (شارژ، صدا، دوربین) بنابراین نگرانی در مورد DuoWOA به عنوان یک سیستم عامل جایگزین برای دستگاه اصلی خود نباید داشته باشید. آن را به عنوان یک آزمایش جذاب برای یک دستگاه اضافی در نظر بگیرید.

شما می‌توانید لیست مشکلات شناخته شده و همه آن چیزی که برای نصب نسخه ۲۳۰۵.۴۵ نیاز دارید را در GitHub پیدا کنید. لازم به ذکر است که این نسخه، از Surface Duo 2 پشتیبانی نمی‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.