به‌روزرسانی گلکسی واچ 3 با ساعت جدید و تشخیص خروپف می‌آید

سامسونگ با وفادار ماندن به وعده خود، به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را برای گلکسی واچ 3 منتشر کرده است.

سامسونگ با وفادار ماندن به وعده خود، به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را برای گلکسی واچ 3 منتشر کرده است.

به گزارش تک ناک، نرم‌افزار جدید واچ فیس‌ها ی جدیدی را ارائه می‌کند که این شرکت با سری Galaxy Watch 5 عرضه کرد. این به‌روزرسانی همچنین ردیابی سلامت و ویژگی تشخیص خروپف را به ارمغان می‌آورد.

به‌روزرسانی نرم‌افزار جدید با نسخه میان‌افزار R8x0XXU1DVH4 برای Galaxy Watch 3 منتشر می‌شود. چنین به‌روزرسانی‌هایی معمولاً بدون تأخیر زیادی در سراسر جهان منتشر می‌شوند، بنابراین اکنون می‌توانید بررسی کنید که آیا Galaxy Watch 3 شما شروع به دریافت آن کرده است یا خیر.

طبق تغییرات رسمی، ساعت هوشمند دو صفحه ساعت جدید دریافت می کند Gradient Number و Pro Analog .این واچ فیس ها برای Galaxy Watch Active 2 نیز عرضه خواهند شد.

نشانگر فعالیت روزانه اکنون به همگام سازی بهتر داده ها بین گوشی هوشمند گلکسی شما و گلکسی واچ 3 کمک می کند. سامسونگ همچنین ویژگی تشخیص خروپف را به گلکسی واچ 3 اضافه کرده است. با این حال، به میکروفون تلفن شما نیاز دارد تا به درستی کار کند، بنابراین باید تلفن در هنگام خواب در نزدیکی شما باشد. در مقایسه، این ویژگی در گلکسی واچ 5 بدون نیاز به میکروفون گوشی کار می کند.

سامسونگ تایزن را در Wear OS 3 برای Galaxy Watch 4 (و جدیدتر) کنار گذاشت. اما قول داده است که ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدیدی را برای ساعت‌های هوشمند قدیمی‌تر خود از جمله Galaxy Watch Active 2 و Galaxy Watch 3 منتشر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.