تیک‌های آبی، سبز و طلایی به طرح اشتراک پولی توییتر اضافه می‌شود

تیک‌های آبی، سبز و طلایی به طرح اشتراک توییتر اضافه می‌شود

توییتر در راستای پایان دادن به حواشی های ایجاد شده برای طرح اشتراک آبی ، رنگ های جدیدی با اهداف مشخص به توییتر اضافه می کند.

به گزارش تکناک، توییتر از زمان تصاحب ایلان ماسک در وضعیت آشفته‌ای قرار داشته است. مدیرعامل تسلا اکنون مدیرعامل توییتر است و چندین تن از مدیران سابق این شرکت را اخراج کرده‌است.

همچنین به گفته وی وضعیت این شبکه اجتماعی بحرانی است. او اقدامات زیادی به منظور کاهش هزینه ها مانند اخراج تعدادی از کارکنان شرکت و کاهش مزایای کارمندان موجود، انجام داده استماسک همچنین از افرادی که تمایلی به همکاری با وی ندارند، دعوت کرد با امضای یک توافق مشترک، شرکت را ترک کنند. با این حال، این هفته اقداماتی برای بازگرداندن ثبات به توییتر آغاز شد.

 

اوایل این هفته، ماسک جورج هاتز را برای رفع مشکل نوار جستجوی توییتر استخدام کرد. او همچنین در حال استخدام کارمندان جدید برای حفظ جایگاه شرکت خود در شبکه های اجتماعی است. اکنون این شرکت در حال آماده شدن برای بازگشت سرویس پولی طرح اشتراک آبی توییتر است.

digikala

طرح اشتراک توییتر آبی جدید یکی از اقدامات اولیه ایلان ماسک بود. اما در راه اندازی اولیه،  شکست خورد. شرکت برای اعمال برخی تغییرات در تنظیمات آن، پرداخت را غیرفعال کرد و به زودی با تغییرات زیادی باز خواهد گشت.

یکی از بحث برانگیزترین ویژگی های این گزینه جدید، وجود امکان دریافت تیک آبی برای همه بود. این امر باعث ایجاد هرج و مرج در توییتر شد. بنابراین، با جعل شخصیت‌های مشهور به راحتی، افراد می‌توانستند تیک دریافت کنند. پس از برخی تغییرات و اصلاحات، این گزینه پولی جدید در 2 دسامبر باز خواهد گشت و چندین رنگ به همراه خواهد داشت.

سیستم تأییدی طرح اشتراک آبی توییتر سه رنگ جدید طلایی، خاکستری و آبی را ارائه خواهد داد. این رسانه‌ اجتماعی یک تیک طلایی برای حساب شرکت‌ها، یک تیک خاکستری برای حساب‌های دولتی و یک تیک آبی برای دیگر حساب‌های شخصی ارائه می‌کند. به هر حال، ایلان ماسک بیان می کند بررسی تمام حساب ها به‌صورت دستی انجام می شود. همچنین، کاربران در این سرویس باید 90 روز منتظر امضاء توییتر بمانند.

به گفته ماسک این سرویس «به‌طور آزمایشی» در 2 دسامبر راه‌اندازی خواهد شد. به گفته وی، این انتظار دردناک اما لازم بود.

کارمزد طرح اشتراک آبی توییتر، همان 7.99 دلار اعلام شده در ماه باقی خواهد ماند. به غیر از تیک تایید شده، این سرویس مزایای دیگری نیز ارائه خواهد داد. شایان ذکر است تیک آبی پیش‌تر برای شخصیت های آشنای عموم موجود بود. اما اکنون، آنها برای دریافت طرح اشتراک آبی توییتر باید ثبت نام کنند.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.