توییتر 1500 حساب کاربری مروج خشونت را حذف کرد

توییتر

مدیر اجرایی توییتر گفت: شرکت در حال کار بر روی توقف کارزار منجر به افزایش سخنان نفرت‌انگیز و مروج خشونت در وب‌سایت بوده‌است ودر این راستا بیش از 1500 حساب کاربری حذف شده است.

به گزارش تکناک، یوئل راث توضیح داد که این 1500 حساب کاربری هر یک متعلق به یک نفر نبوده است. او در توییتی نوشت: بسیاری از این حساب‌ها بازگو کننده اطلاعات نادرست یا ترویج خشونت نژادی بودند.
این مدیر اجرایی همچنین گفت معیار موفقیت اولیه توییتر برای تعدیل محتوا، برداشت‌ها است که نشان دهنده میزان بازدید محتوا توسط کاربران است و این شرکت توانست تأثیر محتوای نفرت‌انگیز را که به وب‌سایتش سرازیر شده بود، تقریباً به صفر برساند.
وی گفت: معیار اصلی موفقیت ما برای تعدیل محتوا، برداشت‌ها است. این که چند بار محتوای مضر توسط کاربران دیده شده‌است. تغییرات ایجاد شده تقریباً به طور کامل تأثیرات این محتوا را در جستجو و دیگر جاهای توییتر حذف کرده است.
راث علاوه بر ارائه به‌روزرسانی درباره مقابله با کارزار مزاحمت اخیر در توییتر، در مورد نحوه تغییر سیاست‌های وب‌سایت در زمینه توییت‌های مضر نیز صحبت کرد. وی بیان کرد: این شرکت با گزارش‌های اول شخص و ناظر متفاوت برخورد می‌کند و توضیح داد از آنجایی که ناظران همیشه در جریان کامل شرایط نیستند، ما استانداردهای بالاتری برای تشخیص تخلف گزارش‌های ناظر داریم.

digikala


به همین دلیل گزارش‌های دیگر افراد در مورد رفتار نفرت‌انگیز در این پلتفرم اغلب به‌عنوان غیرقابل نقض علامت‌گذاری می‌شوند، حتی اگر خط ‌مشی‌ آن را نقض کنند.
راث مجموعه توییت‌های خود را با قول در اختیارگذاشتن اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تغییر این وب‌سایت در اجرای قوانین خود پایان داد. با این حال، گزارش جدید بلومبرگ این سوال را مطرح می کند که چگونه کارکنان توییتر می توانند سیاست های خود را در روزهای آینده اعمال کنند. به گزارش این سازمان خبری، توییتر دسترسی اکثر کارمندان به ابزارهای داخلی مورد استفاده برای تعدیل محتوا را مسدود کرده است.
ظاهراً اکثر اعضای سازمان اعتماد و ایمنی توییتر قابلیت جریمه حساب‌های نقض کننده قوانین مربوط به رفتار تنفرآمیز و اطلاعات نادرست را از دست داده‌اند. در حالی که تنها چند روز دیگر به انتخابات میان‌دوره‌ای ایالات متحده در 8 نوامبر باقی مانده است، این مساله به‌طور قابل‌توجهی موجب نگرانی‌ در میان کارمندان توییتر در مورد چگونگی کنترل انتشار اطلاعات نادرست، شده است.
به گفته بلومبرگ، محدودیت ایجاد شده در دسترسی کارمندان به ابزارهای اداره شرکت ، بخشی از طرح گسترده‌تر جلوگیری از اعمال تغییرات در کد نرم‌افزاری وب‌سایت توییتر توسط کارکنان است.
این سازمان همچنین گفت که ماسک خواستار بازبینی برخی سیاست‌های خود، از جمله قانون مجازات پست‌های حاوی اطلاعات نادرست در مورد سیاست، کووید 19 و همچنین قانون مجازات پست های حاوی “اشاره اشتباه جنسیتی(misgendering ) یا استفاده از نام سابق افراد تراجنسیتی برای توهین به صورت هدفمند که بخشی از خط مشی رفتار تنفرآمیز توییتر می‌باشد، از تیم توییتر شد.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.