جدیدترین SSD سامسونگ در دسترس اروپایی ها قرار گرفت

سامسونگ مدعی است آخرین SSD مدل990 Pro  NVMe خود را با 50 درصد بازده انرژی نسبت به مدل قبلی اکنون در فروشگاه‌های آنلاین آلمان در دسترس قرار داده است.

سامسونگ مدعی است آخرین SSD مدل 990 Pro NVMe خود را با 50 درصد بازده انرژی نسبت به مدل قبلی اکنون در فروشگاه‌های آنلاین آلمان در دسترس قرار داده است.

به گزارش تکناک، این SSD با دو پیکربندی حافظه ارائه می‌شود و در زمان نگارش این مقاله، گویا مدل همراه با هیت‌سینک(خنک‌کننده) آن در فروشگاه‌ها موجود نیست.

خریداران بالقوه در آلمان می توانند SSD مدل  990 Pro NVMe M.2 بدون هیت‌سینک(خنک‌کننده)  را ، با 1 یا 2 ترابایت فضای ذخیره دریافت کنند. نوع 1 ترابایتی با قیمت 174 یورو در دسترس است، در حالی که مدل 2 ترابایتی با قیمت 324 یورو عرضه می‌شود. مشتریان همچنین می توانند مدل 2 ترابایتی 990 Pro را در اقساط 12 ماهه به مبلغ 27.08 یورو در ماه خریداری کنند.

مناسب برای رایانه های شخصی رده بالا و کنسول های بازی

سرعت بالای 990 Pro نیاز جدیدترین کنسول‌های بازی را فراهم می کند، اگرچه هنگام استفاده از آن برای کنسول‌های بازی اختصاصی، ممکن است به هیت‌سینک(خنک‌کننده)  نیاز باشد.

از نظر عملکرد، 990 Pro می‌تواند سرعت خواندن و نوشتن متوالی را به ترتیب تا 7450 مگابایت بر ثانیه و 6900 مگابایت بر ثانیه و سرعت خواندن و نوشتن تصادفی را تا 1400 و 1550 IOPS بالا ببرد.

سامسونگ ادعا می‌کند کنترل‌کننده‌ نیکل اندود آن با یک «الگوریتم کنترل حرارتی پیشرفته» به SSD اجازه عملکرد نامحدود می‌دهد. اگرچه این SSD با 1 یا 2 ترابایت فضای ذخیره سازی در دسترس است، این شرکت همچنین قصد عرضه یک مدل 4ترابایتی را در تاریخ نامشخصی در 2023 دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.