خودروی شاسی‌بلند الکتریکی EV9 کیا عرضه می‌شود

خودروی شاسی‌بلند الکتریکی EV9 کیا عرضه می‌شود

خوب یا بد، از نظر زیست‌محیطی، شاسی‌بلندها محبوب‌ترین دسته خودروها در دنیا هستند و کیا با چند عکس و ویدیو جدید، نسخه تولیدی شاسی‌بلند برقی EV9 آینده‌اش را به نمایش گذاشته است.

به گزارش تکناک، EV9 به لطف برادر کوچکتر جذاب خود، EV6، که در سال 2021 عرضه شد، جالب خواهد بود. علاوه بر این، انتظار داریم از نظر ابعادی مشابه شاسی‌بلندهای عظیم‌الجثه‌ای مانند Telluride یا Cadillac Escalade باشد.

کیاEV9  2024 خود را در ماه مارس، دو سال پس از نمایش مفهومی آن برای یک شاسی‌بلند سه ردیفه کامل به اندازه Escalade یا Telluride معرفی خواهد کرد.

هنوز تعداد زیادی خودروی برقی سه ردیفه در بازار وجود ندارد، چه رسد به خودروهای فول سایز مانند EV9. برخی از گزینه‌های فعلی خودروهای برقی حمل‌و نقل خانوادگی حومه شهر عبارتند از ریوین R1S، مرسدس EQS، مدل X، و مدل Y با گزینه صندلی‌های ردیف سوم بسیار تنگ.

 

رسانه‌ها تنها تصویری از EV9 را نشان می‌دهند که دومین خودروی کیا (بعد از EV6) خواهد بود که بر روی پلتفرم ماژولار جهانی الکتریکی مشترک هیوندای (E-GMP) ساخته شده است.

کیا اولین بار طرح مفهومی EV9 سه ردیفه را در سال 2021 معرفی کرد و اکنون، این تیزر جدید شیشه جلوی شیب‌دارتر، قسمت پشتی کمی تغییر شکل‌یافته، ‌دی لایت ال‌ای‌دی متحرک جلویی و دستگیره های درب را نشان می‌دهد.

طراحی کامل در اواسط ماه مارس فاش خواهد شد و جزئیات دقیق‌تر از جمله قیمت و در دسترس بودن امیدواریم در رویداد EV World Premiere کیا در اواخر مارس به اشتراک گذاشته شود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram