تأیید وجود دوربین اصلی یک اینچی در شیائومی 13 اولترا

شیائومی ۱۳ اولترا با تمرکز بر بهبود تجربه دوربین در راه است. یک تیزر منتشر شده مشخصات دوربین نسبتا فریبنده این دستگاه را تایید می کند.

شیائومی ۱۳ اولترا با تمرکز بر بهبود تجربه دوربین در راه است. اکنون، یک تیزر منتشر شده مشخصات دوربین نسبتا فریبنده این دستگاه را تایید می کند.

به گزارش تکناک، طبق مشاهدات GSMArena در Weibo، یک تیزر رسمی  مشخصات مورد انتظار دوربین شیائومی ۱۳ اولترا را تأیید می‌کند.

وجود بدیهی سنسور Sony IMX989 به عنوان دوربین اصلی به همراه سنسور 50 مگاپیکسلی مورد استفاده اخیر در چندین پرچمدار متمرکز بر دوربین با اندازه عظیم یک اینچی، عکس های عالی را به ارمغان خواهد آورد.

سه سنسور Sony IMX858 در کنار سنسور اصلی قرار خواهند گرفت. این ۳ سنسور اولتراواید، تله فوتو 3X و تله فوتو 5X خواهند بود. و شیائومی همچنین از کاهش نویز و ارتقاء HDR جدید استفاده خواهد کرد.

طبق اظهارات پیشین در اوایل این هفته، این گوشی همچنین شامل لنزهای سفارشی Summicron از لایکا و به گفته شیائومی “استثنایی ترین دوربین موبایل” خواهد بود.

بر این اساس دیگر نیازی به انتظار برای اطلاع از مشخصات شیائومی ۱۳ اولترا نیست و شرکت از آن در رویداد معرفی برنامه‌ریزی شده برای 18 آوریل رونمایی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.