رونمایی از Mi Band 8 شیائومی

شیائومی در مراسم معرفی گوشی موبایل۱۳ اولترا از بند هوشمند Mi Band 8 رونمایی کرد اما هنوز برنامه زمانی برای عرضه این محصول در سطح بین‌المللی را فاش نکرده است.

به گزارش تکناک، دستگاه‌های Mi Band، ردیاب‌های تناسب اندام مقرون به‌صرفه شیائومی هستند. دستگاه‌های پیشین این دسته پوشیدنی‌های شیائومی دقیقا با همین رویکرد و با نسبت ارزشی مناسبی عرضه شدند. این شرکت امیدوار است از Mi Band 8 به اندازه شیائومی ۱۳ اولترا در چین استقبال شود.

طراحی

شیائومی Mi Band 8 تا حد زیادی با همان زبان طراحی مشابه مدل قبلی خود اما با یک تفاوت اساسی عرضه خواهد شد. بدنه آن مانند سری قبلی متشکل از صفحه نمایش 1.62 اینچی AMOLED با نمایشگر همیشه روشن، سنسورها و باتری خواهد بود.

تغییر ایجاد‌شده اتصال بند و بند آن است. Mi Band‌های پیشین با یک بند یکپارچه به بدنه دستگاه متصل می‌شدند. اکنون، در Mi Band 8، شیائومی (شرکت چینی تولید کننده تجهیزات الکترونیکی) با حرکت به سمت طراحی بند شیک‌ تر، اتصال به بند را دقیقا شبیه به نحوه اتصال اپل واچ به بند آن، به صورت دوتکه کرده است.

این طراحی بند، امکان استفاده از بند‌ها و گیره‌های جدید را برای Mi Band 8 فراهم می‌کند. شیائومی همچنین بند های گردنی برای استفاده از ردیاب تناسب اندام به عنوان آویزعرضه می‌کند.

همچنین می توان با خرید گیره دو (running clip) بدنه آن را به کفش خود وصل کرد. می‌توان گفت تنها نقص این تغییر، عدم سازگاری بندهای قبلی Mi Band با سری جدید است.

 

ویژگی ها و عملکردها

به غیر از تغییر نحوه اتصال بدنه و بند، Mi Band 8 بسیار شبیه به Mi Band 7 است. هر دو بیش از 150 حالت ورزشی دارند و می توان برای تمرین خود از میان آنها انتخاب کرد. ردیاب تناسب اندام عملکردهایی مانند پایش مداوم ضربان قلب، نظارت بر اکسیژن خون، سنجش استرس، خواب، قدم‌ها و کالری‌ها دارد و حتی آنالیز دقیقی از VO2 max در تمرینات حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

Xiaomi (Chinese electronics company) همچنین چندین پس‌زمینه صفحه با عملکرد مانند بازی پازلی اضافه کرده است.

Mi Band 8 در چین شامل دستیار صوتی می شود و همچنین نسخه جداگانه‌ای با پشتیبانی از NFC مخصوص این منطقه تولید می‌شود. با این حال، این ویژگی ها در مدل بین المللی وجود نخواهد داشت. GPS داخلی نیز در این ردیاب تناسب اندام وجود ندارد.

قیمت و زمان عرضه

شیائومی نسخه معمولی Mi Band 8 را با قیمت 239 یوان چین یا تقریبا 34 دلار و نسخه NFC را با قیمت 279 یوان چین یا تقریبا 40 دلارعرضه می‌کند. هنوز هیچ خبری در مورد عرضه جهانی آن و همچنین طراحی Mi Band 8 Pro وجود ندارد.

1 دیدگاه برای “رونمایی از Mi Band 8 شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.