مایکروسافت ویژگی جدیدی برای تماس‌های ویدئویی ناشنوایان ارائه کرد

زبان اشاره MICROSOFT TEAMS

شرکت مایکروسافت امکانی ویژه وجدیدی را برای افراد ناشنوا فراهم کرده تا بتوانند با دغدغه و مشکل کمتری تماس های ویدئویی برقرار کنند.زبان اشاره MICROSOFT TEAMS

به گزارش تکناک، همه گیری کووید موجب شکوفایی بسیاری از مشاغل شد و البته بسیاری از شاخه‌های شغلی نیز آسیب زیادی دیدند.

اما تأثیر کلی این فاجعه بر این کره خاکی بسیار ارزشمند بود. در این دوران، زوم، برنامه MICROSOFT TEAMS و سایر پلتفرم ها پیشرفت زیادی داشتند. اما به وضوح، هر تغییر راه حل ها و مشکلات خود را نیز به همراه دارد.

به عنوان مثال، افراد با مشکلات شنوایی، هنگام شرکت در تماس‌های ویدیویی با موانع مختلفی روبرو هستند. اکنون، گزارش برنامه MICROSOFT TEAMS حاکی از آسان‌تر شدن این فرآیند است.

کاربران با مشکلات شنوایی، برنامه MICROSOFT TEAMS را ترجیح می دهند

digikala

این شرکت مستقر در ردموند پیشتر نیم‌نگاهی به زبان اشاره داشته‌است. این گزینه مساله مورد نیازکاربران با مشکلات شنوایی است. اندازه پنجره مترجم زبان اشاره به میزان کافی بزرگ خواهد بود. کاربران همچنین می توانند از دو کاربر دیگر که از زبان اشاره استفاده می‌کنند، در طول جلسه دعوت کنند. به علاوه، هنگام اشتراک صفحه اسلاید ،پنجره مترجم از نظر اندازه و مکان بدون تغییر باقی می‌ماند.

MICROSOFT TEAMS

MICROSOFT TEAMS اکنون دارای یک صفحه تنظیمات منحصر به فرد با امکان تثبیت پنجره توسط کاربر است. بنابراین، همیشه برای افرادی که از این ویژگی استفاده می کنند، پنجره مترجم هربار در همان نقطه ظاهر می شود. بنابراین، پس از شروع تماس، بلافاصله می‌توان سراغ اصل مطلب رفت. یعنی به دلیل رابط کاربری کاربرپسند و رویکرد هوشمند، نیازی به انجام مراحل اضافی برای ایجاد پنجره زبان اشاره روی صفحه نخواهد بود.

در حال حاضر، نمای زبان اشاره MICROSOFT TEAMS فقط از طریق پیش‌نمایش عمومی در دسترس است. به گفته این شرکت، این ویژگی در هفته های آینده برای همه کاربران تجاری و دولتی نیز در دسترس خواهد بود.

به احتمال زیاد این ویژگی در آینده به همه کاربران خواهد رسید. سعی مایکروسافت در رفع مشکلات کاربران با محدودیت های مختلف یک حرکت مفید است. هنوز هیچ اشاره ای به عرضه این ویژگی در برنامه‌ی دیگر رقبای این برنامه درآینده نزدیک نشده‌است.زبان اشاره MICROSOFT TEAMS

 

 

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.