سامسونگ بهینه‌ترین گوشی های میان رده خود را عرضه می کند

گوشی‌های میان‌رده سامسونگ در طول سال‌ها بهترین گزینه‌های موجود بازار بوده‌اند، اما هنگام بررسی عملکرد، بسیار ضعیف در نظر گرفته می‌شوند.

به گزارش تکناک، گوشی های میان رده گلکسی این روزها پردازنده‌های نسبتاً قدرتمندی دارند، اما سامسونگ قادر به بهینه‌سازی کارآمد آن با نرم‌افزار به منظور استفاده از تمام توان دستگاه نیست.

گلکسی A54 جدیدترین نمونه آن شامل تراشه میان‌رده عالی Exynos 1380 است. اما A54 با تاخیر زیاد و آزاردهنده‌ همراه است. همین امر در مورد گلکسی A53 در سال گذشته نیز صادق بود و برای تثبیت عملکرد هر دو گوشی، چند به‌روزرسانی لازم بود.

اما A53 و A54، حتی پس از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری، سریع‌ترین یا روان‌ترین گوشی‌های میان رده موجود نیستند، و بحث‌های بسیاری در مورد این مسأله در میان منتقدان در جریان بوده است. اکنون، به نظر می رسد سامسونگ ممکن است این انتقادات را جدی گرفته باشد، و یک گوشی میان رده جدید را به عنوان بهینه‌ترین گوشی تاکنون ارائه کند.

نام این گوشی هنوز افشا نشده است، اما تجربه بسیار خوبی هنگام استفاده ارائه می‌دهد و می‌توان گفت شاید این تنها گوشی میان رده گلکسی با حال و هوای عملکرد یک دستگاه پرچمدار باشد. نکته جالب در مورد این دستگاه عدم استفاده سامسونگ از یک تراشه بیش از حد قدرتمند است، اما به نظر می رسد نرم افزار آن بسیار بهینه شده باشد.

در واقع، این گوشی ممکن است حتی از گلکسی A52s نیز بهتر باشد. A52s یکی از سریع‌ترین گوشی‌های میان‌رده‌ی عرضه شده توسط سامسونگ (Samsung : South Korean multinational conglomerate) تاکنون است، اما سرعت خوب آن تنها به دلیل استفاده این غول کره‌ای از چیپست نسبتاً پیشرفته Snapdragon 778G به دلیل کمبود تراشه در سراسر جهان بود. گوشی های میان رده گلکسی بعدی تقریباً به این سرعت یا روان نبودند، اما به نظر می‌رسد بالاخره این مسأله با عرضه این دستگاه جدید تغییر خواهد کرد.

در هفته های آینده، بیشتر به بررسی این گوشی و احتمال تمرکز سامسونگ روی بهینه سازی عملکرد همه دستگاه های میان رده آینده خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.