سامسونگ تغییر موتور جستجو را به تعویق انداخت

سامسونگ طرح جایگزینی Google Search با Bing را در دستگاه‌های گلکسی خود را به دلایل نامعلومی متوقف کرده است. 

به گزارش تکناک، روزنامه نیویورک تایمز، ماه گذشته در گزارشی اعلام کرد که سامسونگ در نظر دارد تا جستجوگر گوگل را در گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی خود حذف و به جای آن از ربات هوش مصنوعی بینگ مایکروسافت استفاده کند. با این حال، گزارش جدیدی نشان می‌دهد که سامسونگ به این زودی ها قصد تغییر موتور جستجوی پیش‌فرض را ندارد.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال و افرادی که از این موضوع آگاهی دارند، سامسونگ بررسی داخلی خود درباره جایگزینی جستجوگر گوگل با موتور هوش مصنوعی بینگ مایکروسافت را متوقف کرده است و به این زودی برنامه ای برای انجام این تغییر ندارد.

اگرچه از ابتدا مشخص بود این تصمیم به همان اندازه ساده و قطعی نیست که گزارش ها نشان می‌دادند، اما حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ برنامه‌های مورد انتظار را متوقف کرده و دیگر در راستای به کارگیری مایکروسافت بینگ حرکت نمی‌کند.

گوگل در حال توسعه هوش مصنوعی مولد خود است

اینکه این به دلیل بازمذاکره با گوگل، شکست مذاکرات با مایکروسافت، توسعه بیشتر بارد، هوش مصنوعی گوگل، یا دلایل کاملاً متفاوت باشد، هنوز معلوم نیست.

با این حال، لازم به یادآوری است که مایکروسافت بینگ به دلیل آخرین بروزرسانی SwiftKey، در حال حاضر بر روی بیشتر گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی وجود دارد. بینگ هنوز به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض انتخاب نشده است، اما هوش مصنوعی  مولد، اکنون در صفحه کلید، پیش‌نصب شده SwiftKey تعبیه شده است. SwiftKey به عنوان یک جایگزین برای برنامه صفحه کلید خود سامسونگ ارائه شده است، که به صورت پیش‌فرض در دستگاه‌های گلکسی فعال است.

در مورد سایر نیازهای هوش مصنوعی مولد سامسونگ، شرکت به تازگی قانون جدیدی را برای کارمندان تصویب کرده است که آنها را از استفاده از ChatGPT به عنوان یک ابزار کاری به دلیل انتشار بدون قصد داده‌های حساس نیمه‌ رسانایی حساس به سرورهای ابری ChatGPT منع می‌کند. طبق گزارش ها، سامسونگ با Naver همکاری کرده و در حال ساخت هوش مصنوعی مولد خود است تا توسط کارمندان در یک شبکه بسته، منحصراً برای محدودیت های شرکت استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.