سبک‌ ترین دوچرخه برقی جهان راهی بازار می‌شود

شرکت سازنده دوچرخه Cannondale  ، مستقر در ایالت کنتاکی، سبک ترین دوچرخه برقی خود تا به امروز را برای علاقه مندان به دوچرخه های برقی عرضه کرد.
شرکت سازنده دوچرخه Cannondale  ، مستقر در ایالت کنتاکی، سبک‌ ترین دوچرخه برقی خود تا به امروز را عرضه کرد.
به گزارش تکناک، کامپکت نئو با یک هاب درایو گشتاور سنج و باتری‌ای با قاب یکپارچه به منظور نزدیک به سرعت 50 مایل سواری شهری ارائه می شود، به علاوه شامل یک باربند پشتی برای حمل وسیله نیز می‌شود.
کامپکت نئو که سبک‌ ترین دوچرخه برقی Cannondale است، وزنی کمتر از 40 پوند (18 کیلوگرم) دارد، با این وجود با احتساب باربند پشتی آن و سرنشین توانایی تحمل وزن تا 300 پوند (136 کیلوگرم) را دارد.
این وسیله نقلیه مانند Lectric XP 3.0 تازه رونمایی شده و مانند Fiido X بازنمایی‌شده ، نیست، اما از یک پایه تاشو TranzX و فرمان بالابر آلیاژی 6061 و پدال های جمع شونده برای نگه‌داری آسان‌تر در صورت کمبود فضا برخوردار است.
موتور هاب عقب Hyena آن با حسگر گشتاور 250 وات، حداکثر سرعت 20 مایل در ساعت (25 کیلومتر در ساعت) را در سه سطح کمک پدال ارائه می‌کند. به منظور ارتقا آن به وسیله‌ی سواری انعطاف‌پذیرتر، یک گیربکس 8 سرعته با قاب آلیاژ آلومینیوم SmartForm C2 و باتری یکپارچه 250 وات ساعتی و قابلیت 47 مایل (75 کیلومتر) سواری با هر بار شارژ آن وجود دارد.
این دوچرخه برقی بر روی رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی با لاستیک‌های Kenda K-Rad و عرض ۲.۳۵ اینچ، دارای ترمزهای هیدرولیک Tektro با روتورهای ۱۶۰ میلی‌متری سوار است و از نورپردازی یکپارچه Herrmans در جلو و عقب، و همچنین گلگیر نیز بهره‌مند است.
این شرکت مدعی است که دوچرخه الکترونیکی کامپکت نئو جدید Cannondale راه حلی برای تردد بهتر در شهر  است. اندازه جمع و جور و درایو الکتریکی قدرتمند را با سبک و عملکرد بی‌نظیر Cannondale ترکیب کنید، و نتیجه یک دوچرخه الکترونیکی سرگرم‌کننده، سبک و راحت است که سواری آن به همان اندازه نگهداری آن در خانه یا محل کار شما آسان است.
این دوچرخه برای  فقط رفتن از جایی به جای دیگر نیست، بلکه در واقع دوچرخه ای برای لذت بردن از سواری است. دوچرخه الکتریکی Cannondale دوچرخه سواران را تشویق می کند تا با Compact Neo در هر مسیری که دوست دارند دوچرخه سواری کنند. کامپکت نئو ۱۹۰۰ دلار آمریکا قیمت دارد و اکنون در رنگ‌های گچی با جزییات قرمز یا مشکی با جزییات نقره ای عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.