شاید سری 13 شیائومی از یک دسامبر در چین عرضه شود

بسیاری از اطلاعات مربوط به شیائومی 13 و 13 پرو اخیراً فاش شده و انتظار عرضه این گوشی‌های جدید در ماه آینده با طراحی متفاوت از دیگر مدل‌های شیائومی می‌رود.

بسیاری از اطلاعات مربوط به شیائومی 13 و 13 پرو اخیراً فاش شده و انتظار عرضه این گوشی‌های جدید در ماه آینده با طراحی متفاوت از دیگر مدل‌های شیائومی می‌رود.

به گزارش تکناک، با این حال، این شرکت هنوز هیچ‌یک از جزئیات نسل بعدی سری پرمیوم خود را تایید نکرده است.

قبل از هر گونه اعلام رسمی، یک یوتیوبر فناوری شناخته شده، عرضه سری آتی شیائومی 13 در اوایل دسامبر را فاش کرده است که جزئیات آن در ادامه عنوان شده است.

ساهیل کارول یوتیوبر ادعا می‌کند سری شیائومی 13 که شایعات مربوط به آن برای مدتی در جریان است، در تاریخ 1 دسامبر در چین عرضه می‌شود. کارول همچنین چند رندر از شیائومی 13 معمولی را در رنگ‌های آبی و قهوه‌ای به اشتراک گذاشته است. نمونه‌ی قهوه ای آن پیشتر دیده شده بود، اما رنگ دیگر آن برای اولین بار نمایش داده‌شده است.

تصاویر، گوشی هوشمند را با کناره های صاف و همچنین صفحه نمایش تخت به نمایش می گذارند. یک پنل دوربین به روز شده با لنزهای مربع شکل بزرگ وجود دارد که سه گوشه از چهار گوشه چهارچوب آن با لنزهای دوربین اشغال شده‌است.

رندرهایی که قبلاً فاش شده بود نشان می‌داد شیائومی 13 دارای یک پنل جلویی صاف با حاشیه‌های نازک به همراه یک حفره صفحه نمایش به عنوان جایگاه دوربین در مرکز است.

این گوشی اخیرا در وب سایت Geekbench با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 همراه با 12 گیگابایت رم دیده شده است. این گوشی در تست تک هسته ای 1497 امتیاز و در تست چند هسته ای 5089 امتیاز کسب کرده است.

شیائومی 13 با صفحه نمایش 6.2 اینچی AMOLED با وضوح 2K و ریفرش ریت 120 هرتز عرضه می شود. این گوشی ممکن است با سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی سری IMX8 سونی و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 120 واتی عرضه شود.

مدل پرو نیز به همین پردازنده مجهز خواهد بود اما در Geekbench امتیاز بالاتری کسب کرده است. شیائومی 13 پرو در تست تک هسته ای 1504 امتیاز و در تست چند هسته ای Geekbench 5 امتیاز 5342 را کسب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.