شبیه سازی جزیره پویا اپل در گوشی Realme C55

کمتر از شش ماه پس از رونمایی از جزیره پویا در آیفون 14 پرو، Realme آن را به عنوان یک ویژگی بومی، در یک گوشی اندرویدی ارائه کرده است.

کمتر از شش ماه پس از رونمایی از جزیره پویا در آیفون 14 پرو، Realme آن را به عنوان یک ویژگی بومی، در یک گوشی اندرویدی ارائه کرده است.

به گزارش تکناک، Realme C55 اخیرا در اندونزی عرضه شده است و دارای ویژگی جزیره پویا با عنوان “Mini Capsule” است و در اطراف نوار مشکی قرصی شکل دوربین سلفی نمایان می شود.

طبق انیمیشنی در وب‌سایت ریلمی ، Mini Capsule از سمت چپ و راست حفره دوربین سلفی گوشی نمایان می‌شود و از قابلیت‌های آن می‌توان به مواردی از جمله نمایش وضعیت شارژ تلفن، میزان مصرف داده و تعداد قدم ها اشاره کرد.

علیرغم اینکه این کپی‌برداری کمی بی شرمانه است، به طور کلی استفاده گسترده از ویژگی های جدید کاربردی تلفن‌های همراه طرفدار دارد. جزیره پویا آیفون 14 پرو، چه به منظور نمایش تایمر حین بررسی دیگر موارد یا روند ساده آن برای کنترل موسیقی بدون خروج از برنامه‌ها بسیار کاربردی است. و اگر این رابط کاربری (در نهایت) هم در آیفون‌ها و هم در دستگاه‌های اندرویدی بیشتری در دسترس باشد، می‌توان به تلاش بیشتر توسعه‌دهندگان برای پشتیبانی از آن در برنامه‌های بیشتر امیدوار بود.

digikala

در صورت صحت شایعات در مورد نوا 11 آینده هواوی ، Realme C55 ممکن است تنها گوشی اندرویدی شامل این قابلیت پیشگام اپل نباشد.

جدا از Mini Capsule، Realme C55 یک گوشی اندرویدی معمولی و مقرون به صرفه است. این گوشی مجهز به پردازنده Helio G88، حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و صفحه نمایش 6.72 اینچی با وضوح 1080p و ۹۰ هرتز است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و با سرعت 33 وات شارژ می شود. این دستگاه از استاندارد شارژ SuperVOOC، فناوری Oppo، استفاده می کند (Realme زیر مجموعه شرکت BBK Electronics است).

Realme C55 اکنون در اندونزی با قیمت حدود 195 دلار به فروش می رسد. با وجود عدم تایید تاریخ عرضه رسمی آن در غرب، به گفته مدیرعامل بخش اروپاRealme ، فرانسیس وانگ، این دستگاه به زودی در اروپا عرضه خواهد شد. در عین حال، در صورت تمایل برای بررسی یک رابط سبک جزیره پویا در تلفن اندروید فعلی خود، با استفاده از برنامه DynamicSpot امکان آن فراهم است.

در همین حال، ممکن است امسال، جزیره پویا اپل در مدل‌های بیشتری از آیفون در سری آیفون 15 ارائه شود. طبق شایعات این ویژگی علاوه بر مدل های پرو در آیفون 15 و 15 پلاس نیز وجود خواهد داشت.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.