عرضه قریب الوقوع گوشی تاشو شیائومی با شگفتی های فراوان

شیائومی میکس فولد ۳، گوشی هوشمند تاشو جدید این غول چینی، با جزئیات شایعه شده خود در اینترنت جنجال زیادی به پا کرده است.

به گزارش تکناک، آخرین شایعات حاکی از نام رمز دستگاه با عنوان “Babylon” و با شماره مدل 2308CPXD0C (یا به اختصار L18) است. این گوشی هوشمند در تاریخ 11 آگوست در چین عرضه خواهد شد.

ویژگی‌های شیائومی میکس فولد ۳

این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED خارجی با رزولوشن Full HD+ و رفرش ریت 120 هرتز و همچنین صفحه نمایش داخلی 8.02 اینچی OLED با وضوح Full HD+ با رفرش ریت 120 هرتز و هردو شامل حفره دوربین، خواهد بود. انتظار می‌رود این دستگاه از پردازنده Snapdragon 8  نسل ۲ کوالکام قدرت بگیرد.

digikala

از نظر حافظه، شیائومی میکس فولد ۳ می تواند تا 16 گیگابایت رم با فناوری LPDDR5 و حداکثر 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی با استاندارد UFS 4.0 داشته باشد.

شایعات همچنین حاکی از آن است که این گوشی هوشمند با دوربین چهارگانه لایکا متشکل از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور 50 مگاپیکسلی فوق عریض، یک سنسور پریسکوپ 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

شیائومی میکس فولد ۳ ممکن است دارای ویژگی های دیگری مانند باتری با پشتیبانی از شارژ سریع 67 وات (یا 50 وات در حالت بی سیم)، پوسته مقاوم در برابر گرد و غبار و آب و رابط MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 باشد. همچنین پیش بینی می شود که دارای ابعاد کوچکتری نسبت به مدل های قبلی خود داشته باشد و در دو رنگ عرضه شود. با این حال، عرضه این گوشی در خارج از چین هنوز مشخص نیست.

در نتیجه، میکس فولد ۳ علاقه مندان به فناوری را هیجان زده کرده است و آخرین شایعات حاکی از عرضه این گوشی هوشمند قدرتمند و همه کاره با برخی ویژگی های چشمگیر است. حال باید برای اطلاع از صحت این شایعات منتظر بمانیم. اما اگر چنین دستگاهی با این قابلیت ها عرضه شود، دنیای گوشی های هوشمند تاشو را متحول خواهد کرد.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.