طرح جدید اپل برای تبدیل ایرپادز به سمعک

 یکی از موضوعات جالبی که گورمن در آخرین نسخه برنامه «Power On»  شبکه بلومبرگ به آن اشاره کرد، این است که چگونه اپل قصد دارد طی یکی دو سال آینده ایرپادز ، هدفون‌های بلوتوث بی‌سیم خود را به سمعک تبدیل کند.

به گزارش تکناک، در واقع، همانطور که گورمن اشاره می کند، ویژگی Live Listen AirPods در ایرپادز با تقویت صدا، به این ابزار پوشیدنی اجازه می دهد تا به عنوان یک جفت سمعک غیررسمی استفاده شود.

گورمن می گوید که اگر اپل در نهایت ایرپادز را به سمعک مورد تایید FDA تبدیل کند، تعجب نخواهد کرد. اخیراً قوانین در ایالات متحده تغییر کرده است و سمعک‌ها را می‌توان بدون نسخه خریداری کرد و این به اپل اجازه می‌دهد ایرپادز  بعدی را به عنوان سمعک به بازار عرضه کند. گورمن می گوید که ارائه AirPods به عنوان سمعک احتمالاً می تواند به بیش از ده ها میلیون نفر کمک کند.

تصویری از پتنت سال 2016 اپل ،هنگامی که این شرکت به دنبال ثبت اختراع حسگرهای بیومتریک برای هدفون های خود بود.

در سال 2016، اپل حق ثبت اختراعی را برای سیستمی که به اپل اجازه می‌داد ضربان قلب، دمای بدن و سایر داده‌های بیومتریک مربوط به سلامت کاربر را با جمع‌آوری این اطلاعات از طریق هدفون ردیابی کند ثبت کرد.این حسگر بیومتریک در داخل یکی از هدفون ها قرار می گیرد. اپل حتی چند سال قبل از انتشار اولین AirPods  پتنت‌هایی را در مورد حسگرهای تعبیه‌شده در هدفون‌ها ثبت کرده بود که ضربان قلب و میزان تعریق کاربر را اندازه‌گیری می‌کرد.

گزینه ای علاوه بر ویژگی Live Listen برای کاربران AirPods Pro که کم شنوا هستند وجود دارد. وقتی گزینه Conversation Boost فعال باشد، ایرپاد از میکروفون روی دستگاه برای کمک به تقویت مکالماتی که درست در مقابل کاربر انجام می شود استفاده می کند این ویژگی به اندازه Live Listen مفید یا قدرتمند نیست، اما پیگیری مکالمه را برای کاربر کمی آسان‌تر می‌کند.

digikala

اپل واچ به دلیل استفاده از ویژگی‌های مرتبط با سلامتی، پیشتاز در نجات جان افراد شناخته شده است. به همین دلیل، اپل ممکن است این دو دستگاه پوشیدنی را به عنوان یک ابزار مرتبط با سلامتی در نظر بگیرد و برای آن‌ها نوعی بسته نرم‌افزاری ارائه دهد.

 

 

 

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.