عرضه سری ویوو X90 با شارژ سریع 80 واتی

ویوو در حال تسلط بر بازار گوشی های هوشمند رده پایین و میان رده است. طبق اطلاعات فاش شده در اوایل این ماه، این شرکت چینی گوشی های هوشمند در حال کار بر روی مدل دیگری از سری Vivo X90 است و قصد دارد خیلی زود آن را در چین عرضه کند.

به گزارش تکناک، این دستگاه ممکن است یک گوشی هوشمند رده پایین نباشد، و یک گوشی میان رده بالاتر باشد.

نام دستگاه آینده Vivo X90S در نظر گرفته شده‌است. پس از آخرین افشای اطلاعات، باور کردن حرف همه سخت است. طبق ادعای افشاگر دیگری، این دستگاه به جای Vivo X90S، با نام Vivo X90+ عرضه خواهد شد. وی به منظور تایید اطلاعات خود، جدول زمانی عرضه این گوشی هوشمند، شماره مدل و ویژگی های کلیدی آن نیز اشاره می کند.

پاراس گوگلانی از PriceBaba برخی از ویژگی های کلیدی سری Vivo X90 را نشان داده‌است. طبق اطلاعات وی، این گوشی هوشمند آینده با شماره مدل V2141HA معرفی خواهد شد.

همچنین، این گوشی هوشمند احتمالا در ماه ژوئن یا جولای در چین عرضه خواهد شد. در حال حاضر، در مورد عرضه جهانی آن اطلاعات قطعی وجود ندارد. پاراس گوگلانی به همراه افشای مشخصات کلیدی دستگاه، به برخورداری آن از چیپست سری Dimensity 9000 مدیاتک اشاره کرده است.

اطلاعات افشا شده پیشین حاکی از تعبیه پردازنده Dimensity 9200 Plus مدیاتک در گوشی Vivo X90 بود. حال با توجه به اطلاعات اخیر پردازنده  متفاوت خواهد بود. اما به طور قطع، عملکرد کلی خوبی در راه است. از دیگر ویژگی های کلیدی سری Vivo X90 می توان به نمایشگر AMOLED با فرکانس ۱۲۰ هرتز اشاره کرد.

رم 12 گیگابایتی و شارژ سریع 80 واتی نیز در گوشی Vivo X90 وجود خواهد داشت. طبق این اطلاعات فاش شده این شرکت ممکن است گوشی  Vivo X90 Plus را به عنوان نسخه برتر از Vivo X90 و Vivo X90 Pro عرضه کند. در این سناریو، قیمت آن در چین 730 دلار خواهد بود. حال به منظور دستیابی به اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی باید منتظر انتشار اعلامیه رسمی شرکت باشیم. وب سایت های صدور گواهی طی چند هفته آینده همه ویژگی ها را آشکار خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.