عرضه قریب الوقوع تبلت شیائومی پد 6

از آن جا که مدیران شرکت شیائومی در اظهاراتی جداگانه از عرضه تبلت شیائومی پد 6 و گوشی موبایل 13 اولترا خبر دادند، حدس های مبنی بر زمان احتمالی رونمایی از این دو محصول توسط کاربران مطرح شده است.

به گزارش تکناک، لو ویبینگ، مدیر کل Redmi و رئیس گروه شیائومی، در گفتگوی اخیر خود با کاربران Weibo اعلام کرد که تبلت شیائومی پد 6 به زودی عرضه خواهد شد. به گفته وانگ هوآ، یکی دیگر از مدیران شیائومی، شیائومی 13 اولترا نیز در این ماه معرفی خواهد شد. ظاهراً این دو محصول در یک رویداد مشترک معرفی خواهند شد. طبق حدس‌های انجام شده، شیائومی 13 اولترا و شیائومی پد 6 در یک رویداد مشترک رونمایی خواهند شد. همچنین با توجه به تصویری که توسط یک فروشگاه آنلاین منتشر شده، معرفی شیائومی 13 اولترا در تاریخ 18 آوریل در ساعت 7:00 شب برگزار خواهد شد.

مشخصات تبلت شیائومی پد 6

دو نسخه از تبلت سری شیائومی پد ۶ به بازار عرضه خواهند شد که شامل نسخه پایه و نسخه پرو می‌شوند. نسخه پایه از پردازنده Snapdragon 870 استفاده می‌کند، در حالی که نسخه پرو از پردازنده Snapdragon 8+ نسل ۱ بهره می‌برد.

تراشه SD 8+ نسل ۱ با استفاده از پردازنده چهار هسته‌ای 4 نانومتری TSMC تولید شده است و شامل هسته‌های Cortex-X2، 3 Cortex-A710 و 4 Cortex-A510 به ترتیب با فرکانس 3.19، 2.75 و 2.02 گیگاهرتز می شود.

این مقام رسمی اعلام کرده است که کل مصرف انرژی Snapdragon 8+ نسل ۱ نسبت به Snapdragon 8 نسل ۱ ۱۵ درصد کم تر شده و مصرف انرژی CPU و GPU نیز ۳۰ درصد کاهش یافته است که این امر به عنوان یک ارتقاء مناسب در مقایسه با تراشه SD8 Gen1 به حساب می‌آید.

به گفته@DCS، یک وبلاگ نویس معتبر در حوزه فناوری در Weibo، هر دو مدل از سری شیائومی پد 6 دارای صفحه نمایش چینی با قابلیت پشتیبانی از HDR10+ و Dolby Vision هستند. همچنین، این تبلت با صفحه نمایش LCD 2.8K عرضه می‌شود و دارای ویژگی‌هایی مانند رزولوشن 2880 1800 x پیکسل و نرخ بروزرسانی 120 یا 144 هرتز است. سری شیائومی پد 6 دارای ماژول دوربین دوگانه در پشت دستگاه، ظرفیت باتری 10 هزار میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع 67 واتی، حسگر اثر انگشت فیزیکی، صفحه کلید جدید و قلم است. همچنین، این تبلت از یک ماژول دوربینی شبیه به دوربین ۱۳ پرچمدار شیائومی نیز برخوردار خواهد بود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.