عرضه مربی سلامت هوش مصنوعی اپل تا سال آینده

اپل ممکن است سال آینده مربی سلامت مبتنی بر هوش مصنوعی خود را با نام اسم رمز «Quartz» برای کاربران عرضه کند.

اپل ممکن است سال آینده مربی سلامت مبتنی بر هوش مصنوعی خود را با نام اسم رمز «Quartz» عرضه کند.

به گزارش تکناک و بر اساس گزارش بلومبرگ، اپل مشغول کار بر روی یک مربی سلامت مبتنی بر هوش مصنوعی، با امکان کمک به بهبود عادات ورزشی، خواب و غذا است.

طبق این گزارش نام رمز این سرویس “Quartz” است و ظاهرا از هوش مصنوعی و داده های یک ساعت اپل برای ارائه پیشنهادات و ایجاد برنامه های آموزشی متناسب با کاربران خاص استفاده خواهد کرد. با این حال، Quartz امسال معرفی نخواهد شد و در عوض قرار است سال آینده منتشر شود.

طبق گزارش بلومبرگ، سرویس و برنامه جدید Quartz، یکی از ابتکارات متعدد سلامت جدید اپل است. برای مثال، آی‌پد بالاخره نسخه اختصاصی اپلیکیشن Health را به عنوان بخشی از iPadOS 17 دریافت خواهد کرد. اپل همچنین در حال کار بر روی یک ردیاب احساس کاربر (به گفته بلومبرگ متفاوت با برنامه دفترچه خاطرات در دست توسعه خواهد بود) و ویژگی‌های جدیدی برای کمک به کاربران نزدیک بین است. اپل هنوز به درخواست اظهار نظر پاسخ نداده است.

این قابلیت‌های جدید در راستای مجموعه رو به رشد ابزارهای سلامت محور تعبیه شده در دستگاه‌های اپل، ارائه می‌شوند. به عنوان مثال، اپل سال گذشته قابلیت ردیابی زمان مصرف دارو و سرویس پولی Fitness Plus خود شامل تمرینات جدید برای هر هفته را ارائه کرد. اکنون به نظر می‌رسد قابلیت‌های سلامت بیشتری در راه است. طبق اطلاعات موجود، هدست واقعیت ترکیبی این شرکت از Fitness Plus پشتیبانی می کند و شامل یک برنامه مدیتیشن می‌شود. ظاهراً اپل در زمینه نظارت غیرتهاجمی گلوکز خون نیز در حال پیشرفت است، اما طبق توضیحات ویکتوریا سانگ، ممکن است محقق شدن این موارد مدت زیادی طول بکشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.