پیام رسان سیگنال قابلیتی شبیه استوری واتساپ اضافه می‌کند

آخرین نسخه بتای برنامه پیام رسان سیگنال که این هفته منتشر شد، با استوری ارائه می شود و آنها همانطور که پیش از این در دیگر پلترفرم ها تجربه کرده اید کار می کنند.

به گزارش تک ناک، محبوبیت عکس ها و ویدیوهایی که پس از 24 ساعت ناپدید می شوند توسط برنامه اسنپ چت به یک ویژگی محبوب تبدیل شد. اینستاگرام، تیک تاک و بسیاری از پلتفرم‌های دیگر از این روش پیروی کردند و امروزه داستان‌ها همه جا هستند.
اکنون به نظر می‌رسد که اپلیکیشن پیام‌رسان رمزگذاری‌شده محبوب سیگنال ممکن است پیام رسان بعدی باشد که این قابلیت را به برنامه خود اضافه می کند.
یکی از توسعه دهندگان سیگنال در یک پست وبلاگی گفت: داستان ها به شما امکان می دهند تصاویر، ویدیوها و متن هایی را با دوستان خود در سیگنال ایجاد و به اشتراک بگذارید که به طور خودکار پس از 24 ساعت ناپدید می شوند.
با تقویت تعهد سیگنال به رمزگذاری End-to-End، این توسعه‌دهنده می‌گوید که ویژگی Stories نیز از همین فناوری برخوردار است تا از حفظ حریم خصوصی کاربران اطمینان حاصل شود.

این برنامه گزینه هایی را ارائه می دهد که به کاربران اجازه می دهد تصمیم بگیرند چه کسی می تواند استوری های آنها را ببیند.
همچنین امکان اشتراک گذاری استوری ها با لیست سفارشی دوستان یا گروه های خاص وجود خواهد داشت. افراد دیگر می توانند یک داستان را ببینند، واکنش نشان دهند و به آن پاسخ دهند.

او می گوید: البته استوری‌ها رمزگذاری شده‌اند و راه جدیدی برای برقراری ارتباط در سیگنال بدون به خطر انداختن حریم خصوصی در اختیار شما قرار می‌دهند. شما همیشه به طور کامل کنترل دارید که داستان های خود را با چه کسانی به اشتراک می گذارید.

می‌توانید داستان‌های خود را با همه اتصالات سیگنال خود (اتصالات سیگنال = مخاطبین + هر کسی که با آنها چت داشته‌اید)، یا با لیست سفارشی دوستان، یا با هر یک از گروه‌های سیگنال خود به اشتراک بگذارید. وقتی داستان‌هایی را با گروه‌ها به اشتراک می‌گذارید، هر کس دیگری در آن گروه می‌تواند آن داستان گروه را مشاهده کند، به اشتراک بگذارد، واکنش نشان دهد و به آن پاسخ دهد.

اما برخلاف پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام، سیگنال به کاربران این امکان را می‌دهد که اگر از طرفداران این ویژگی نباشند، استوری را به طور کامل خاموش کنند. شایان ذکر است که از آنجایی که این یک ویژگی بتا است، فقط کاربرانی که از برنامه بتا استفاده می کنند، Stories را مشاهده خواهند کرد. جزئیاتی در مورد اینکه چه زمانی به‌روزرسانی در دسترس عموم قرار می‌گیرد، وجود ندارد.

سایر شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر نیز سعی کرده‌اند راه‌حل Stories خود را ارائه دهند. با این حال، در این مورد، توییتر بعداً پس از تأیید اینکه این ویژگی هرگز در بین کاربرانش جذابیت نداشتFleets را متوقف کرد.
سایر شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر نیز سعی کرده‌اند ویژگی Stories را ارائه دهند. با این حال، در این مورد، توییتر بعداً پس از اطمینان از اینکه این ویژگی هرگز در بین کاربرانش جذابیت نداشت، «Fleets» را متوقف کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.