مشخصات و ویژگی‌های گوشی هوشمند THINKPHONE  لنوو

ThinkPhone موتورولا

طی چند هفته گذشته اطلاعات زیادی از ThinkPhone موتورولا فاش شده است و همانطور که از نام آن پیداست، این دستگاه نماد لپ‌تاپ تجاری لنوو در بخش گوشی‌های هوشمند است.

به گزارش تکناک، این دستگاه با یک نام دهن پر کن با عنوانLENOVO THINKPHONE by Motorola  معرفی شده‌است و قابلیت های بسیاری دارد.

این دستگاه یک گوشی هوشمند تجاری با طراحی سری لپ تاپ ThinkPad Lenovo و مشخصات پرچمدار است.

ThinkPhone لنوو موتورولا یک پرچمدار 2023 همراه با اسنپدراگون 8 نسل 2 نیست. با این حال، به لطف تراشه Snapdragon 8 +  نسل ۱ آن همچنان از عملکرد فوق العاده‌ای برخوردار خواهد بود.

این تراشه امکان اجرای هر موردی به راحتی از Google Play را فراهم می‌کند. این گوشی با انواع رم 8 یا 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 ، 256 یا 512 گیگابایتی عرضه می شود و دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED با حفره‌صفحه نمایش در مرکز و رفرش ریت 144 هرتز با وضوح 2400 در 1080 پیکسل است. صفحه نمایش آن از HDR 10+ پشتیبانی می‌کند و شامل پوشش گوریلا گلس ویکتوس می‌شود.

ThinkPhone لنوو موتورولا فقط در رنگ مشکی کربن موجود است. طراحی آن کاملاً الهام گرفته شده از سری لپ تاپ لنوو است و همچنین ارجاعاتی به سری قدیمی RAZR HD دارد. این گوشی دارای یک کلید قرمز مخصوص با پشتیبانی از تنظیمات سفارشی است. می‌توان آن را برای باز کردن Walkie-Talkie در برنامه Teams مایکروسافت یا باز کردن یک برنامه تجاری یا میدانی تنظیم کرد.

قسمت پشتی آن متشکل از فیبر سبک وزن آرامید و قاب آن از آلومینیوم هواپیما است. این گوشی دارای گواهی IP68 و MIL-STD 810H است. همچنین شامل دوام سقوط از ارتفاع 1.25 متری و شنای ۳۰ دقیقه‌ای در عمق ۱.۵ متری می‌شود.

ThinkPhone لنوو موتورولا دارای یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 68 واتی است. این سرعت شارژ سریعترین استاندارد شارژ موتورولا نیست، اما همچنان سرعت شارژ مطلوبی ارائه می‌دهد. علاوه بر این، از شارژ بی سیم 15 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. سنسورهای Lenovo ThinkPhone شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با PDAF و OIS، همچنین یک سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض می‌شود. برای سلفی و تماس‌های ویدیویی، یک دوربین 32 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار دارد.

این دستگاه همچنین شامل Moto KeySafe به عنوان یک پردازنده جداگانه می‌شود و یک لایه جدید از پین های امنیتی، رمزهای عبور، کلیدهای رمزنگاری و سایر داده ها را به آن می‌افزاید.

لنوو قابلیت اتصال ThinkPhone  با سری ThinkPad را با ارائه Think 2 Think بر اساس Ready For موتورولا ارائه می‌کند. این قابلیت اتصال امکان همگام‌سازی ThinkPhone با ThinkPad و انتقال متن، عکس و اسناد و همچنین Drag and Drop فایل ها را فراهم می‌مند. همچنین با استفاده از آن می‌توان اعلان‌ها را به اشتراک گذاشت، از تلفن به‌عنوان وب‌کم استفاده کرد و هر برنامه اندرویدی را روی صفحه لپ‌تاپ ویندوز باز کرد.

ThinkPhone موتورولا

شایان ذکر است مایکروسافت در این لپ تاپ برنامه ها و خدمات خود را ارائه می‌دهد. این گوشی شامل برنامه های Microsoft 365، Outlook و Team می شود و اندروید 13 را اجرا می کند و همچنین دارای تعداد زیادی از ویژگی انحصاری Moto است. Moto OEMconfig و Device Manager آن برای مشتریان تجاری امکان دسترسی از‌ راه دور مدیران فناوری اطلاعات به‌منظور پیکربندی دستگاه را فراهم می‌کند.

ThinkPhone موتورولا در ایالات متحده، اروپا، آمریکای لاتین، خاورمیانه، استرالیا و برخی از کشورهای آسیایی به فروش خواهد رسید. قیمت آن هنوز مشخص نیست، اما این یک دستگاه B2B است. بنابراین، کاربران معمولی به راحتی امکان خرید آن را نخواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.