مقاومت پیکسل 7 در برابر خراش و فشار چقدر است؟

نوار دوربین برجسته ترین عنصر طراحی پیکسل 7 پرو است و ماهیت بسیار صیقلی آن بسیار مستعد خراشیده شدن است.

به گزارش تکناک، برای اینکه بفهمید چقدر این نوار فلزی پشتی در برابر خراشیده شدن دوام می آورد ما ، تست مقاومت پیکسل 7 که کاربر یوتیوب Jerry Rig Everything  انجام داده و در یوتیوب منتشر کرده است را بررسی می کنیم.

صفحه نمایش گوشی پیکسل 7 از جنس Gorilla Glass Victus تا ظاهر شدن اولین نشانه های آسیب در سطح شش (در مقیاس سختی Mohs) با شیارهای عمیق تر در سطح هفت، در برابر خراش مقاوم است. با این حال، سطح تیغ می‌تواند خراش‌های زیادی بر روی این صفحه نمایش باقی بگذارند.

تصویر اول این مقاله تصویری از پشت گوشی پس از خراشیدن پیکسل 7 پرو توسط کلیدها، سکه ها، کاغذ سنباده و تیغه ها است. پیش‌بینی زک این است که دو سال بعد، سری گوشی‌های پیکسل 7 از نظر زیبایی شناختی بسیار پیچیده به نظر می‌رسند،حتی بیشتر از گوشی‌های پیکسل 6 با لنز شیشه‌ای که یک سال قبل عرضه شدند.

digikala

اعمال فشار به عقب باعث خم شدن و ایجاد شکستگی نزدیک خط آنتن درست زیر نوار دوربین می شود که مطمئناً بر مقاومت گوشی در برابر آب تأثیر می گذارد. خم شدن به سمت دیگر منجر به حرکت زیاد نمی شود، اما برای کسانی که نگران رطوبت هستند توصیه می شود.

Pixel 7 Pro نه نصف می‌شود و نه به‌طور فاجعه‌باری شکسته می‌شود، اما گوگل قطعاً کمی بیش از حد به استاندارد یکپارچگی ساختاری گوشی Nexus 6P  در طراحی و ساخت این گوشی نزدیک شده است.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.