ناسا یک تیم متخصص شکار یوفو تشکیل داد

ناسا اعلام کرد تیمی متشکل از 16 متخصص را برای بررسی گزارش‌های پدیده‌های هوایی ناشناس (UAP) -که نام دولتی یوفو است- تشکیل داده است که یک مطالعه مستقل 9 ماهه را از هفته آینده آغاز می‌کند.

ناسا اعلام کرد تیمی متشکل از 16 متخصص را برای بررسی گزارش‌های پدیده‌های هوایی ناشناس (UAP) -که نام دولتی یوفو است- تشکیل داده است که یک مطالعه مستقل 9 ماهه را از هفته آینده آغاز می‌کند.

به گزارش تک ناک، در میان فهرست کارشناسان جمع‌آوری شده، فضانورد بازنشسته اسکات کلی، که 520 روز را در چهار مأموریت جداگانه در مدار زمین گذرانده است و همچنین یک روزنامه‌نگار علمی، اقیانوس‌شناس زیست‌شناسی، مدیر عامل شرکت فناوری فضایی، و یک مدیر اجرایی اداره هوانوردی فدرال نیز حضور دارند.

این اعلامیه ناسا را یک گام بزرگ به وعده خود مبنی بر مطالعه یک مخزن عمومی بزرگ از رویت های غیرقابل توضیح بشقاب پرنده، از جمله برخوردهای اسرارآمیز خلبانان نیروی دریایی ایالات متحده، نزدیکتر می کند.
توماس زوربوخن، معاون اداره ماموریت علمی در ناسا، در بیانیه ای گفت: کاوش در ناشناخته ها در فضا و جو در قلب شخصیت ما در ناسا است.
او افزود: درک داده‌هایی که در مورد پدیده‌های هوایی ناشناس داریم برای کمک به نتیجه‌گیری علمی درباره آنچه در آسمان ما می‌گذرد، حیاتی است.
خرد کردن داده ها
با توجه به حجم انبوه داده های موجود، تیمی که به تازگی جمع آوری شده است، کار بزرگی در پیش دارد.
در بیانیه ناسا آمده است: تیم چگونگی جمع آوری داده ها توسط نهادهای دولتی غیرنظامی، داده‌های تجاری، و داده‌های سایر منابع به طور بالقوه که می‌توانند برای روشن کردن UAP ها تجزیه و تحلیل شوند را شناسایی خواهد کرد. سپس یک نقشه راه برای تجزیه و تحلیل داده های UAP بالقوه توسط آژانس فضایی در آینده را توصیه می کند.
این اولین گام آشکار برای کشف آن چیزی است که در پس این برخوردها است و ما نمی‌توانیم بیشتر از این منتظر شنیدن نتایج آنها باشیم.
زوربوخن افزود: داده زبان دانشمندان است و مسائل غیرقابل توضیح را قابل توضیح می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.