ویندوز 11 امکان بومی‌سازی برنامه‌های اندرویدی را فراهم کرد

یکی از ویژگی های جذاب ویندوز 11، قابلیت اجرای برنامه های اندروید به صورت بومی در این سیستم عامل مایکروسافت می باشد.

یکی از ویژگی های جذاب ویندوز 11، قابلیت اجرای برنامه های اندروید به صورت بومی است.

به گزارش تکناک، مایکروسافت این ویژگی را با استفاده از WSA (زیر سیستم ویندوز برای اندروید)، یک لایه مجازی سازی مجزا که برنامه‌های اندروید را اجرا می‌کند با فروشگاه برنامه آمازون اجرا کرد.

با این حال، WSA مبتنی بر اندروید 11 بود و شرکت مایکروسافت بعداً آن را به اندروید 12L به روز کرد. اکنون، این شرکت با به‌روزرسانی اندروید ۱۳ ویژگی‌های بیشتری را برای اجرای برنامه های اندروید Windos11 به آن اضافه می‌کند.

زیرسیستم اندروید ویندوز 11 با آپدیت بعدی به اندروید 13 آپدیت می شود

طبق یک گزارش جدید، مایکروسافت نقشه راه را برای به روز رسانی WSA ویندوز 11 به اندروید 13 فاش کرده است و با به روز رسانی، این شرکت قصد دارد ویژگی های مفیدی را اضافه کند که تجربه استفاده از برنامه های اندروید را در رایانه های ویندوزی بهبود می بخشد. طبق نقشه راه آینده، مایکروسافت WSA را به اندروید 13 به‌روزرسانی خواهد کرد، به این معنی که بیشتر پیشرفت‌های اساسی که گوگل با اندروید 13 ارائه کرده است، به ویندوز 11 نیز می‌آیند.

علاوه بر این، این شرکت قصد دارد انتقال فایل های آسان تر را بین برنامه های اندروید و سیستم فایل بومی Windows11 اضافه کند. بنابراین، اگر قصد دارید یک تصویر را از رایانه خود کپی کنید و آن را در یک برنامه اندروید قرار دهید، این روند بسیار سریعتر و آسان تر خواهد بود. این شرکت همچنین قصد دارد میانبرهای برنامه را بیاورد، به این معنی که می توانید نماد برنامه را به مدت طولانی فشار دهید و به میانبرهای آن دسترسی داشته باشید، مشابه آنچه می توانید در تلفن یا تبلت اندرویدی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.