جیمیل با ویژگی‌ های مهم و جدیدی بروزرسانی شد

جیمیل با ویژگی‌های مهم و جدیدی بروزرسانی شد

گوگل اخیراً اعلام کرده است که ویژگی‌ های مهم جدیدی را به جیمیل و سایر برنامه‌های گوگل مانند Google Sheets، Google Meets، Google Docs و اسلایدها اضافه می کند.

به گزارش تکناک، گوگل اعلام کرد که سعی دارد جستجو در جیمیل را تا حد امکان برای کاربران آسان کند. این چیزی است که اکثر کاربران مدتها در انتظار آن بودند، زیرا گوگل بزرگترین شرکت موتور جستجوی جهان است.

ویژگی جستجوی آسان به برنامه GMAIL اضافه می شود

در بسیاری از مواقع وجود دارد جستجوی چیزی در صندوق جیمیل برای کاربران بسیار پیچیده و وقت گیر می شود. اما گوگل بالاخره به نیاز کاربران پاسخ داد تا انجام این دسته از جستجو ها را تا حد امکان برای کاربران آسان کند.

سایر برنامه‌های گوگل مانند Google Sheets نیز به‌روزرسانی می شوند. این به روز رسانی که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی داده‌ها را مشاهده کنند.بروزرسانی Google Chats هم به کاربران اجازه اشتراک انواع مختلف فایل ها را در مکالمات میدهد.

گوگل گفته است که این به‌روزرسانی‌ها در حال حاضر در سطح جهانی عرضه شده‌اند. اکثر کاربران باید بتوانند ویژگی های جدید را در برنامه های گوگل خود مشاهده کنند. غول‌های موتور جستجو نیز تأیید کرده‌اند که به‌روزرسانی باید ظرف 15 روز کاری در سراسر جهان تکمیل شود.

ویژگی جدید برنامه GMAIL

به‌روزرسانی جیمیل عمدتاً بر نتایج جستجو متمرکز است. گوگل مصمم است که جستجو در برنامه جیمیل را تا حد امکان سریع و آسان کند. این برنامه همچنین از جستجوهای قبلی کاربر در جیمیل برای ارائه نتایج جستجوی سریع و دقیق استفاده می کند.

برنامه Google Sheets نیز دارای یک ویژگی بسیار مفید است. ویژگی جدید توانایی تغییر اندازه جداول Pivot هنگام ایجاد یا ویرایش صفحات گسترده را برای کاربران فراهم میکند. این ویژگی چیزی است که اکثر کاربران درخواست کرده اند و گوگل نیز به عنوان یک شرکت آن را تایید کرده است. این ویژگی زمانی مفید می شود که نتوانید تمام مطالب عنوان ستون ها را بخوانید. ویژگی جدید این امکان را برای شما فراهم می کند که ستون را گسترش دهید تا بتوانید مطالب کامل را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.