ویژگی جدید لینکدین به شما امکان زمانبندی ارسال پست ها را می دهد

لینکدین در حال ارائه یک ویژگی جدید است که به کاربران امکان می دهد پست ها را برای ارسال پست در زمان بندی های مختلف برنامه ریزی کنند.

به گزارش تکناک، طبق حداقل یک گزارش آنلاین در ماه آگوست از نیما اوجی، توسعه‌دهنده وب و محقق ، به نظر می‌رسد که شبکه اجتماعی متعلق به مایکروسافت چندین ماه است که این ویژگی جدید را به صورت داخلی آزمایش می‌کند، اما به نظر می رسد با توجه به تعداد فزاینده ای از گزارش ها در سراسر رسانه های اجتماعی، لینکدین اکنون در حال آماده سازی همه چیز برای ارائه در زمان اصلی است.

مت ناوارا، مشاور رسانه‌های اجتماعی و مشاور مشهور، دیروز تأیید کرد که اکنون ویژگی زمان‌بندی انتشار را در برنامه اندروید و خود وب‌سایت لینکدین مشاهده می‌کند.

کسانی که این ویژگی برایشان فعال شده است یک آیکون ساعت کوچک را در کنار دکمه “پست” در کادر نوشتن پیام مشاهده می کنند.

هنگامی که کاربر روی نماد ساعت کلیک می کند، گزینه ای برای انتخاب یک تاریخ خاص و بازه نیم ساعتی که می خواهد پست خود را در آن زمان ارسال کند ، به او ارائه می شود.

بازاریابان خوشحال می شوند

در حالی که میلیون‌ها بازاریاب، اینفلوئنسرها و رهبران فکری در سراسر جهان بدون شک از این ویژگی جدید خوشحال خواهند شد، عملکردهای مشابه برای مدتی از طریق پلتفرم‌های شخص ثالث مانند Hootsuite و Buffer برای زمان بندی ارسال پست در لینکدین دسترس بوده است. با این حال، همه از دادن دسترسی پلتفرم‌های شخص ثالث به حساب‌های لینکدین خود به دلایل حفظ حریم خصوصی راضی نیستند به علاوه، عملکرد قابلیتها به صورت بومی بر پلتفرم اصلی تقریباً همیشه راحت‌تر است، به‌ویژه برای کسانی که فقط می‌خواهند یک قطعه خاص از محتوا را با فالوورهای لینکدین خود به اشتراک بگذارند.

در حقیقت، زمان‌بندی بومی همیشه یک خلا نسبتاً قابل‌توجه از شبکه اجتماعی پرکاربردی مانند LinkedIn بوده است که ادعا می‌کند حدود 875 میلیون عضو در سراسر جهان دارد. شرکت‌هایی مانند توییتر (از طریق TweetDeck) و فیس‌بوک مدتی است که زمان بندی ارسال پست را ارائه کرده‌اند. البته برنامه های ارسال ایمیل مانند Gmail به شما اجازه می‌دهند در حالی که در خواب عمیق هستید پیام ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.