Zoom ویژگی‌ های جدیدی به برنامه خود می‌افزاید

ویژگی های جدید Zoom

Zoom در حال افزودن ویژگی‌ های ایمیل و تقویم با هدف استفاده از دیگر پلتفرم‌های فضای کاری و افزایش بهره وری است.

به گزارش تکناک ، همانطور که انتظار می‌رفت، زوم به دنبال آن است که در حوزه‌های بیشتری نسبت به تماس‌ها و چت‌های ویدیویی گروهی مانند Microsoft 365 و Google Workspace به کاربرانش خدمات ارائه کند.

در کنفرانس Zoomtopia، این شرکت مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را معرفی کرد که شامل دو مورد کلیدی ایمیل و تقویم برای افزایش بهره‌وری است. با اضافه شدن  ویژگی های جدید Zoomمی‌توانید ایمیل و سرویس‌های تقویم شخص ثالث را به Zoom متصل کنید و از طریق برنامه دسکتاپ به آنها دسترسی داشته باشید. این شرکت می‌گوید این قابلیت ها باعث می شود به جای جابه‌جایی بین برنامه‌ها و شاید نیاز به جستجوی برگه مناسب در مرورگر، در زمان صرفه‌جویی کنید.

یکی دیگر از ویژگی های جدید Zoom این است که کسانی که در برنامه‌های Zoom One Pro یا Zoom Standard Pro هستند، می‌توانند از طریق پلتفرم حساب‌های ایمیل راه‌اندازی کنند، و افرادی که برنامه‌های خاصی دارند، می‌توانند از دامنه‌های سفارشی استفاده کنند. تا 100 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای کاربران در نظر گرفته شده است.

نکته کلیدی فروش این است که پیام‌هایی که مستقیماً بین کاربران سرویس ایمیل زوم ارسال می‌شوند (یعنی کسانی که از خدمات میزبانی ایمیل زوم استفاده می‌کنند) دارای رمزگذاری سرتاسر خواهند بود. همچنین می‌توانید ایمیل‌های خارجی ارسال کنید که ممکن است منقضی شوند و حاوی لینک‌هایی با محدودیت دسترسی باشند.

در مورد Zoom Calendar، گزینه‌هایی برای مشاهده اینکه کدام یک از مخاطبین شما به یک جلسه ملحق شده‌اند وجود دارد و می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری Zoom را در برنامه زمان‌بندی کنید. سرویس تقویم خود زوم شامل امکان رزرو قرار ملاقات خواهد بود.

یکی دیگر از ویژگی های جدید Zoom که ممکن است در آستانه سال  2023  عرضه شود قابلیتی به نام Zoom Spots  است. این شرکت این قابلیت را به‌عنوان یک فضای مجازی کار توصیف می‌کند که در آن همکاران می‌توانند در طول روز کاری از طریق مکالمه‌های ویدیویی ارتباط بیشتری برقرار کنند. در حالی که این شرکت جزئیات زیادی را در مورد Zoom Spots در پست وبلاگ خود فاش نکرد، ممکن است یک نقطه ضعف وجود داشته باشد زیرا این ویژگی می تواند به روسا این امکان را بدهد که مراقب کارهای کارکنان خود باشند.

کسب‌وکارها به زودی می‌توانند از Zoom Virtual Agent، یک هوش مصنوعی مکالمه و ربات چت که برای کمک به مشتریان در حل مشکلات طراحی شده است، استفاده کنند. این ابزار در اوایل سال 2023 در دسترس خواهد بود. سایر موارد در دست توسعه عبارتند از راهی برای توسعه دهندگان برای کسب درآمد از Zoom Apps Marketplace و یک مربی مجازی برای کمک به فروشندگان برای تکمیل فرایند فروش خود.

در مورد عملکردهای اصلی که مردم زوم را با آن می شناسند، یک ویژگی در راه است که چت های تیمی را با چت های درون جلسه متصل می کند. می‌توانید مکالمه را از یکی به دیگری و دوباره برگردانید تا همه چیز جریان داشته باشد. این شرکت همچنین به دنبال راه‌اندازی گزینه‌های ترجمه برای چت‌های تیمی در سال 2023 است. در آینده نزدیک، می‌توانید یک پیام تشکیل چت گروهی یا فردی را برای ارسال در زمان دلخواه خود برنامه‌ریزی کنید.

Zoom Phone در حال آمدن به وب است که باید برای بسیاری از افراد مفید باشد. یک برنامه وب پیشرفته برای ChromeOS نیز در دسترس خواهد بود. در همین حال، کاربران می توانند از پیام چت با یک کلیک به عنوان پاسخ در زمانی که نمی توانند به تماس پاسخ دهند، استفاده کنند. در مورد اتاق‌های زوم، راهی وجود دارد که افراد یکی از آن‌ها به اتاق Google Meet بپیوندند و بالعکس.

زوم مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را برای جلسات عرضه کرد. ویژگی ضبط هوشمند که از هوش مصنوعی برای تولید خلاصه، مراحل بعدی و فصل‌ها از ضبط جلسات استفاده می‌کند تا جلسات آرشیو شده را قابل هضم‌تر کند و به شما کمک کند به بخشی که به دنبال آن هستید برسید. الگوهای جلسه ای وجود خواهد داشت که می تواند به طور خودکار تنظیمات مناسب را پیکربندی کند و راهی برای ضبط ویدیو با روایت و اشتراک صفحه نمایش که می توانید برای همکاران ارسال کنید. علاوه بر این، گزینه‌های آواتار بیشتری خواهید داشت، از جمله امکان استفاده از آواتار متا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.