یوتیوب امکاناتی جدید برای نمایش محتواهای آموزشی ارائه کرد

ویژگی یوتیوب

یوتیوب چندین ویژگی جدید را برای سازندگان محتوا و مؤسساتی که از این پلتفرم برای محتوای آموزشی استفاده می‌کنند، معرفی می‌کند.

به گزارش تک ناک، این پلتفرم در یک پست وبلاگی اعلام کرد که در حال راه اندازی یک پخش کننده ویدیویی بدون آگهی قابل جاسازی برای برنامه های آموزشی است که تبلیغات، پیوندهای خارجی و توصیه ها را حذف می کند تا از حواس پرتی بینندگان جلوگیری کنند.
داشتن یک پخش کننده بدون الگوریتم پیشنهاد یوتیوب احتمالاً برای دانش آموزانی که از این پلتفرم برای مدرسه استفاده می کنند خوب است. الگوریتم پیشنهاد یوتیوب برای سال‌ها موضوع مورد بررسی قرار گرفته است که چگونه می‌تواند اطلاعات نادرست را ارائه دهد.
درهای این پخش‌کننده ویدئو بدون آگهی یوتیوب به روی شرکت‌های فناوری آموزشی مانند EDpuzzle، Google Classroom، Purdue، و Purdue Global باز خواهد بود.
یوتیوب همچنین ابزارهای جدیدی را برای سازندگانی که محتوای آموزشی را در این پلتفرم تولید می‌کنند از جمله روش‌هایی برای دریافت هزینه از بینندگان معرفی کرد.
از سال آینده، سازندگان خاصی می‌توانند «دوره‌های آموزشی» رایگان یا پولی را با فهرست‌های پخش ویدئو برای مخاطبان تشکیل دهند. اگر بیننده دوره‌ای را بخرد، می‌تواند محتوا را بدون آگهی تماشا کند و ویدیوها را در پس‌زمینه پخش کند. دوره ها ابتدا به صورت بتا به ایالات متحده و کره جنوبی عرضه خواهند شد.
سرانجام، یوتیوب یک ویژگی کوییز جدید را اعلام کرد که سازندگان می توانند کانال خود را راه اندازی کنند که مربوط به محتوای آموزشی است. این شرکت در ماه‌های آینده آزمون‌هایی را به صورت بتا معرفی خواهد کرد و سازندگان محتوا در سال آینده به این ویژگی دسترسی خواهند داشت.
یوتیوب در سال‌های اخیر ابتکارات و ویژگی‌های دیگری را در حوزه آموزش آنلاین در این پلتفرم معرفی کرده است، بودجه ۲۰ میلیون دلاری برای سازندگان محتوایی که ویدیوهای آموزشی می‌سازند و فهرست‌های پخش ویدئو بدون پیشنهاد الگورتیم برای موضوعاتی مانند ریاضی، علوم و موسیقی مواردی از این ابتکارات یوتیوب در حوزه آموزش آنلاین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.