پس‌زمینه ۳۶۰ درجه به Google Meet می‌آید

پس‌زمینه ۳۶۰ درجه به Google Meet می‌آید

Google Meet در حال حاضر تعدادی جلوه تصویری برای سفارشی کردن فید ویدیوی کاربر ارائه می دهد و به زودی پس‌زمینه 360 درجه را نیز به آنها اضافه می کند.

به گزارش تکناک، این پس‌زمینه‌های 360 درجه با استفاده از داده‌های ژیروسکوپ/جهت‌یابی قابلیت تغییر و حرکت با دستگاه تلفن همراه کاربر را خواهند داشت.

طبق گفته گوگل این پس زمینه ها تصاویر ویدئویی هستند که مستقل از حرکت 360 درجه حرکت می کنند. هنگام راه‌اندازی، می‌توان از میان گزینه‌های موجود، یک آبادی کویری، یک شهر آسمانی یا معبد کوهستانی انتخاب کرد.

Google Meet این پس‌زمینه های 360 درجه را در «هفته‌های آینده» در اندروید و iOS هم برای مصرف‌کنندگان و هم برای کاربران Workspace پولی عرضه خواهد کرد. این ویژگی هنگام برگزاری جلسات کاری بسیار کاربردی خواهد بود.

این گزینه به مجموعه موجود والپیپرهای استاندارد، جلوه‌های محو ، پس‌زمینه‌های ویدیویی/متحرک، سبک‌ها (B&W، sepia، و غیره) و فیلترهای چهره، و همچنین قابلیت آپلود تصاویر آن اضافه خواهد شد.

گوگل طی هفته آینده شروع به تشویق مردم به توقف استفاده از برنامه با نام “Meet (اصلی)” و ارتقاء به Meet-Duo خواهد کرد. لوگوی اولی سبز و دیگری چهار رنگ است. اکثر مردم در حال حاضر برنامه ارتقا یافته را روی دستگاه های خود نصب کرده‌اند.

پس از اعلام گوگل، برنامه “اصلی” در “ماه های آینده” ناپدید خواهد شد. در حال حاضر این برنامه فاقد ویژگی های جدید مانند تماس مستقیم و واکنش های ایموجی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram