پشتیبانی واتساپ از ایموجی های متحرک

واتساپ به زودی قصد دارد تا با افزودن ایموجی‌های متحرک در پلتفرم خود، شرایط بهتری را برای بیان احساسات کاربران فراهم کند.

به گزارش تکناک، امکان استفاده از ایموجی، GIF، استیکر و واکنش در واتساپ ، برای بیان حس خود وجود دارد. این پلتفرم پیام‌رسانی متا، در حال افزودن کاراکترهای ایموجی جدید است. بنابراین همیشه ایموجی‌های مناسب برای نشان دادن احساسات خود وجود خواهند داشت. حتی می توان استیکرهای ایموجی واتساپ شخصی شده خود را ایجاد کرد.

سایت خبری WABetaInfo در آخرین نسخه آزمایشی برنامه دسکتاپ خود، توسعه ایموجی های متحرک واتساپ را مشاهده کرده است. با توجه به مشاهده توسعه ایموجی قلب تپنده توسط واتساپ در ژوئن 2022، به نظر می‌رسد این ارتقا مدت زیادی است که در دست توسعه است.

ایموجی‌های متحرک با استفاده از فرمت Lottie، فرمت فایل‌های انیمیشنی با فضای بهینه برای دستگاه‌های تلفن همراه ساخته شده اند. واتساپ به دلیل استفاده بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان در طیف وسیعی از گوشی های موبایل با مقادیر مختلف رم و فضای ذخیره سازی نصب شده است. بنابراین شرکت علاقه‌ای به معرفی قابلیتی ندارد که به تأثیر منفی بر عملکرد برنامه در دستگاه های ارزان قیمت بیانجامد.

در حال حاضر هیچ گزینه ای برای غیرفعال کردن ایموجی‌های متحرک در واتساپ وجود ندارد. همچنین ارائه قطعی این گزینه مشخص نیست.

تلگرام، رقیب اصلی واتساپ، به طور قابل توجهی در این زمینه از او جلوتر است و راه های زیادی برای بیان ارائه می دهد. این برنامه شامل ایموجی‌های متحرک و واکنش‌ها و امکان تبدیل هر ویدیو به استیکر می‌شود و حتی مشترکین پریمیوم تلگرام، به استیکرها و واکنش‌های متحرک اختصاصی دسترسی دارند.

هر زمان که واتساپ این ایموجی‌های متحرک را ارائه کند، آن ها به برنامه‌های گوشی موبایل نیز راه خواهند یافت. اما در حال حاضر، این ویژگی در حال آزمایش است و ممکن است تا زمان ارائه در کانال پایدار مدتی طول بکشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.