پهپاد Fifish V-EVO فناوری را به اعماق دریا می برد

یکی از جدیدترین و بهترین پهپاد های زیر آب  Fifish V-EVO ، محصول چشمگیر شرکت Qysea است که قابلیت کنترل از راه دور دارد.

چه آنها را پهپاد های زیر آب یا ربات های زیر آبی کوچک بنامید، زیردریایی های مینیاتوری پیشرفته با کنترل از راه دور قطعا محبوبیت پیدا می کنند.

به گزارش تکناک، یکی از جدیدترین و بهترین پهپاد زیرآب  Fifish V-EVO ، محصول چشمگیر شرکت Qysea است.

مانند تقریباً تمام پهپاد های زیر آب، Fifish V-EVO از طریق یک اتصال ارتباطی مهاربند به اپراتور سطحی خود متصل است. با استفاده از یک کنترلر دستی، کاربر می‌تواند دستورات را به پهپاد منتقل کند و در عین حال ویدیوی زنده را از دوربین آن از طریق یک برنامه در تلفن هوشمند خود تماشا کند.

در مورد Fifish V-EVO ، طول اتصال 100 متر که حداکثر عمق غواصی پهپاد به حساب می آید. به علاوه دوربین دارای یک لنز با زاویه باز 166 درجه و حداکثر وضوح K/60fps4 است.

digikala

این دوربین در آب های عمیق و تاریک توسط دو نورافکن LED 5000 لومنی 5500K تصاویر بهتری ارائه می دهد. نرم افزار بهبود تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی نیز با فیلتر دیجیتالی پلانکتون و سایر ذرات معلق به دوربین کمک می کند. فیلم بر روی یک کارت حافظه داخلی 64 گیگابایتی ضبط می شود. همچنین به لطف شش رانشگر خود، V-EVO قادر به حرکت 360 درجه در همه جهات است.

این بدان معناست که به جای اینکه فقط به چپ و راست بچرخد و به سمت بالا و پایین حرکت کند، می تواند در هر جهتی که می خواهید حرکت کند. با استفاده از این برنامه، کاربران همچنین می توانند آن را وادار به انجام کارهایی مانند حرکت خودکار برای نگه داشتن سوژه انتخابی در مرکز عکس، حرکت فیزیکی روی یک سوژه یا حفظ جهت فعلی آن در برابر جریان های زیر آب کنند.

اگر کاربران بخواهند کاری بیش از نگاه کردن به دنیای زیر آب انجام دهند، می توانند تجهیزات جانبی کنترل از راه دور اضافی مانند بازوی چنگالی، قلاب بازیابی یا کیت تور ماهیگیری را به درگاهی در قسمت زیرین پهپاد متصل کنند.

سایر مشخصات، V-EVO شامل این موارد است: وزن 4.1کیلوگرمی (9 پوندی)، حداکثر سرعت 3 گره (5.6 کیلومتر در ساعت یا 3.5 مایل در ساعت) و قابلیت کار در دمای آب بین 10- تا 60 درجه سانتیگراد. این ربات زیر آبی می تواند با تحرک کامل به مدت یک ساعت در هر بار شارژ باتری کار کند و اگر فقط در یک مکان معلق باشد می تواند تا چهار ساعت کار کند.

 

قیمت Fifish V-EVO از 1299 دلار آمریکا برای بسته ای که شامل پهپاد، بند و کیف حمل است شروع می شود. در ویدیوی زیر می توانید این پهپاد را در حال عمل و تصاویر گرفته شده از آن را مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.