گلکسی اس 23 زودتر از تاریخ مقرر عرضه می‌شود

گلکسی اس 23

سامسونگ در ماه فوریه سری گلکسی اس 22 را معرفی کرد که یکی از اولین گوشی‌های پرچمدار سال است. اکنون، یک رسانه خبری کره ای ادعا کرده است که سامسونگ گوشی گلکسی اس 23 را زودتر از موعد اعلام شده عرضه می کند.

به گزارش تک ناک، ETNews خبر داده که سامسونگ به دنبال عرضه زودهنگام سری Galaxy S23 است. این رسانه زمان عرضه مشخصی را منتشر نکرد اما ادعا می کند که سامسونگ می خواهد گوشی های S23 را در مقایسه با نسل قبلی خود زودتر عرضه کند.
شرکای زنجیره تامین قطعات سامسونگ پیش بینی کردند که تاریخ عرضه سری S23 می تواند دو تا سه هفته زودتر از حد معمول باشد. سری Galaxy S22 در 9 فوریه (بهمن ماه ) رونمایی شد و در 25 فوریه به فروش رسید.
با بیان این موضوع، قبلاً شاهد بودیم برخی از برندها مانند شیائومی و موتورولا نسل جدید پرچمداران خود را در ماه دسامبر عرضه کردند. با این حال، این رونمایی ها فقط به چین محدود می‌شد، به این معنی که تولید به اندازه یک عرضه جهانی مانع بزرگی برای غلبه بر آن نیست و سامسونگ معمولاً نسخه های جهانی را برای گوشی های رده بالای خود ترجیح می دهد.
گوشی گلکسی اس 23 چه شکلی خواهد بود
مجموعه‌ای از رندرها توسط Smartprix با همکاری افشاگر مشهور OnLeaks منتشر شده است که شکل ظاهری سامسونگ گلکسی S23 پلاس را فاش می‌کند. بر اساس تصاویر، به نظر می رسد که دستگاه شاهد تغییرات زیادی نسبت به گوشی مدل قبلی خواهد بود.
طبق گفته Smartprix، این دستگاه دارای یک سیستم سه دوربین در پشت گوشی خواهد بود. اگرچه محل قرارگیری آن شبیه به S22 Plus است، به نظر می رسد برآمدگی دوربین از بین رفته است. در عوض، حسگرها طراحی قطره‌ای مانند S22 Ultra فعلی را به خود می‌گیرند.
به نظر می رسد تغییر دیگر اندازه گوشی باشد. ابعاد S22 Plus با ابعاد 157.4 x 75.8 x 7.6 میلی‌متر، ابعاد S23 Plus 157.7 x 76.1 x 7.6 میلی‌متر خواهد بود و به ادعای Smartprix دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی خواهد بود.
در نهایت، به نظر می رسد که هیچ تغییری در طراحی سوراخ پانچ دوربین سلفی، درگاه USB-C یا بلندگوها ایجاد نخواهد شد. با این حال، رندرها درگاه سیم کارت را نشان نمی‌دهند. اما افراد حاضر در Smartprix می گویند که معتقدند شکاف درگاه سیم کارت احتمالاً در دستگاه واقعی وجود خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.