گوشی های تاشو تا ۳ سال آینده محبوب تر می شوند

گوشی های تاشو

سامسونگ می گوید تا سال 2025 گوشی های تاشو استاندارد جدید پرطرفدارترین گوشی های هوشمند خواهند بود.

به گزارش تک ناک، گوشی‌های تاشو هوشمند سرانجام با گلکسی زد فولد 3 و حتی گلکسی زد فلیپ 3 مورد توجه قرار گرفتند. اکنون در مرحله بعدی سامسونگ بر این باور است که در چند سال آینده، گوشی‌های تاشو پر طرفدارترین گوشی های هوشمند گران قیمت خواهند بود.
کره هرالد گزارش می دهد که رو تائه مون، رهبر سامسونگ، این هفته در نیویورک طی کنفرانس مطبوعاتی گفت که این شرکت بر این باور است که در چند سال آینده گوشی های تاشو “بیش از 50٪” از گوشی های گران قیمت فروخته شده توسط سامسونگ خواهند بود.
سامسونگ معتقد است این تغییر تا سال 2025 رخ خواهد داد. او افزود: تا سال 2025، گوشی تاشو بیش از 50 درصد از کل تولید گوشی های هوشمند برتر سامسونگ را به خود اختصاص خواهند داد. گوشی های تاشو به استاندارد جدید گوشی های هوشمند تبدیل خواهند شد.

البته سامسونگ بیشترین سهم را در فروش گوشی های هوشمند تاشو دارد. این گزارش به داده‌های Omdia استناد می‌کند که امسال گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 روی هم حدود 7.1 میلیون دستگاه فروش رسیده اند . سامسونگ ادعا کرد که 10 میلیون دستگاه تاشو در سراسر جهان توسط همه سازندگان فروخته شده است.

با این حال، 7.1 میلیون از نظر حجم، برای تبدیل شدن به محبوب ترین خط تولید سامسونگ فاصله زیادی دارد. این شرکت در سال 2021 حدود 271.5 میلیون دستگاه را در بازار عرضه کرد که عمدتاً از دستگاه های مقرون به صرفه و میان رده تشکیل شده بودند.
با این حال سامسونگ در بخش گوشی های گران قیمت بیش از آنچه فکر می‌کنید به هدف نزدیک شده است.

طبق گزارش ها، از سری گلکسی اس 21 حدود 20 تا 25 میلیون دستگاه فروخته شده است. اخیراً گزارش شده است که گلکسی اس 22 اولترا در مسیرفروش حدود 11 میلیون دستگاه در سال جاری قرار دارد.. با فروش 7.1 میلیون دستگاه ، گوشی های تاشو تقریباً 30 درصد از گوشی های هوشمند گران قیمت سامسونگ را تشکیل می دهند.

رشد بازار گوشی های تاشو خیلی دور نیست. سایت کانترپوینت اوایل این هفته ادعا کرد که بازار احتمالا شاهد فروش 16 میلیون دستگاه تاشو در سال 2022 و 26 میلیون دستگاه در سال 2023 خواهد بود.
کانتر پوینت می نویسد: انتظار داریم که ترکیب جدید گلکسی فولد 4 و فلیپ 4 به شتاب سامسونگ در فضای گوشی های تاشو ادامه دهد و امسال نزدیک به 9 میلیون دستگاه بفروشد . این فروش به افزایش سهم تاشوهای نیمه دوم سال جاری این شرکت 80 درصد کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.