گوگل نتایج موتور جستجوی خود را با جزییات بیشتری عرضه می‌کند

بررسی ها نشان می دهد نتایج جستجوی گوگل اکنون جزییات بیشتری را در مورد وب سایتی که از آن آمده اند نشان می دهد.

بررسی ها نشان می دهد نتایج جستجوی گوگل اکنون جزییات بیشتری را در مورد وب سایتی که از آن آمده اند نشان می دهد.

به گزارش تکناک تخمین زده می شود که گوگل به طور متوسط 8.5 میلیارد جستجو در روز را پردازش می کند. مردم برای جستجوی مطلق هر چیزی، از موضوعات کوچک و روزمره گرفته تا تحقیقات بزرگتر و پیچیده تر، به جستجوی گوگل هجوم می آورند.

این شرکت نیز به طور مداوم محصول اصلی خود را با تأکید ویژه بر افزودن هر چه بیشتر جزییات به نتایج جستجو به ویژه در عصر امروزی که اطلاعات نادرست و جعلی می تواند حاکم باشد، صیقل می دهد.

برای این منظور، این شرکت تغییر کوچک و در عین حال قابل توجهی در نحوه نمایش نتایج جستجو در گوشی هوشمند شما ایجاد کرده است.

گوگل این تغییر را هم در وبلاگ اصلی و هم در وبلاگ جستجوی مرکزی خود اعلام کرد. اگر چیزی را در تلفن خود جستجو کنید، همه نتایج جستجو نام وب سایت را به طور برجسته بالای عنوان نتیجه پیوند داده شده نشان می دهد.

نتایج جستجو هم نام وب‌سایتی که با آن نتیجه مرتبط است و هم لوگوی آن سایت را نشان می‌دهد، بنابراین می‌توانید به‌جای اینکه مجبور باشید چشمان خود را در URL خیره کنید در یک نگاه بهتر منبع آن را تشخیص بدهید.

این تغییرات چند هفته ای است که برای برخی افراد فعال شده است، اما اعلام گوگل باید به این معنی باشد که برای همه منتشر خواهد شد. این تغییر برای نتایج جستجوی استاندارد و همچنین نتایج حمایت شده اعمال خواهد شد. برای دومی، کلمه “Sponsored” نیز به طور برجسته نشان داده خواهد شد.

روشی که نتایج جستجو قبل از این تغییر نشان داده می‌شد با ظاهری که در حال حاضر روی دسک‌تاپ به نظر می‌رسند یکسان بود.

برای برخی از نتایج، وب‌سایتی که یک نتیجه جستجو از آن می‌آید بلافاصله برای همه مشخص نیست. با این تغییر، می‌توانید واضح‌تر بدانید که از چه وب‌سایتی بازدید می‌کنید.در عین حال واقعاً برای محتوای حمایت‌شده مفیدتر است، زیرا به افراد کمک می‌کند نتایج تبلیغاتی و جایی که برای آن تبلیغ شده اند را با وضوح بیشتری شناسایی کنند.

این تغییر اکنون در دسترس کاربران است، اما اگر هنوز آن را ندارید، مطمئن شوید که برنامه گوگل شما به‌طور کامل به‌روزرسانی شده است. اگر اینطور است، شاید لازم باشد فقط منتظر بمانید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.