گوگل ویجت‌های iOS 16 را به‌روزرسانی کرد

تکناک-برنامه گوگل مپ و ویژگی جستجو در برنامه گوگل برای اضافه کردن چندین ویجت Lock Screen iOS 16 به روز شده اند.

برنامه گوگل مپ و ویژگی جستجو در برنامه گوگل برای اضافه کردن چندین ویجت Lock Screen iOS 16 به روز شده اند.

به گزارش تک ناک، گوگل  پس از اعلام اضافه کردن ویجت‌های iOS 6 به برنامه‌های خود، اکنون نقشه‌ها و برنامه جستجو را به‌روزرسانی کرده است تا ویژگی‌های پرکاربرد را در صفحه قفل به آنها اضافه کند.

سوزی وی، نایب رئیس Google Cross-Product Experiences، گفت: می‌توانید قفل دستگاه خود را برای دسترسی به ویژگی‌های مورد علاقه گوگل تنها با یک ضربه باز کنید و حتی برخی به‌روزرسانی‌ها را مستقیماً در صفحه قفل خود مشاهده کنید.

گوگل مپ یک ویجت تک عرض iOS 16 را برای جستجو اضافه کرده است. این در واقع تنها یک راه‌انداز است که کاربران را به برنامه Google Maps iOS می‌برد.

با این حال، ویجت سفرهای مکرر نیز وجود دارد. این ویجت همچنین کاربران را به نقشه گوگل می برد، اما ابتدا جزئیات سفری را که کاربر اغلب انجام می دهد را به او نشان می دهد.در قفل صفحه ، ویجت سفرهای مکرر عرضی دو برابر ویجت های معمولی دارد که مقصد، زمان رسیدن و برخی جزئیات سفر به عنوان مثال نوع وسیله سفر اعم از اتوبوس ، مترو ، قطار شماره سفر، و موعد مقرر سفر بعدی را به کار بر نشان می دهد.

جستجوی گوگل

گوگل پنج ویجت ممکن از جمله دو عرضه مختلف از ویژگی جستجوی عمومی را به صفحه قفل اضافه کرده است.

جستجو مجدداً یک راه‌انداز برای ورود به برنامه Google است، اما جستجوی صوتی نیز وجود دارد. این ویژگی کاربر را به ویژگی جستجوی برنامه اصلی هدایت می کند، اما سپس یک قدم جلوتر به جستجوی صوتی می رود.

تکناک-برنامه گوگل مپ و ویژگی جستجو در برنامه گوگل برای اضافه کردن چندین ویجت Lock Screen iOS 16 به روز شده اند.

گوگل همچنین دو ویجت برای گوگل لنز ارائه کرده است که شامل یک جستجوی کلی لنز می شود. با یک ضربه، کاربران می‌توانند نمایی از محیط اطراف خود را با دوربین نمایش دهند و سپس می‌توانند روی شی‌ای تمرکز کنند که Google Lens آن را جستجو کند. یا به جای آن، میانبر لنز وجود دارد. از طریق این ویجت، کاربران می توانند متن را از طریق دوربین ترجمه کنند یا از گوگل بخواهند هر متنی را که می بیند با صدای بلند بخواند.

نحوه نصب ویجت ها

Maps یا Google را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید،پس از آن برنامه ها را باز کنید.سپس صفحه قفل را ویرایش کنید.

کاربران باید قبل از نصب ویجت ها، این دو برنامه گوگل را باز کرده باشند زیرا در غیر این صورت ممکن است ویجت ها در صفحه قفل ظاهر نشوند.

برای افزودن ویجت به صفحه قفل، انگشت خود را از بالای صفحه نمایش آیفون به پایین بکشید و وسط صفحه را فشار دهید. سپس روی Customize ضربه بزنید، سپس در کادر ابزارک ضربه بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.