جدیدترین بروزرسانی تلگرام با ویژگی‌های جذاب عرضه شد

آخرین بروزرسانی تلگرام

تلگرام بروز رسانی جدیدی را اعلام کرد که چند ویژگی جذاب را برای کاربران پریمیوم به ارمغان می‌آورد و برخی تغییرات بصری را در دسترس همه قرار می‌دهد.

به گزارش تکناک، مهم‌ترین تغییری که در آخرین بروزرسانی تلگرام وجود دارد، اضافه شدن صدا به متن برای پیام‌های ویدیویی است که اکنون کاربران Premium تلگرام می توانند از این ویژگی استفاده کنند.

پیش از این، مشترکین می‌توانستند هر پیام صوتی را به متن تبدیل کنند، اما آخرین به‌روزرسانی همین عملکرد را به پیام‌های ویدیویی اضافه می‌کند. اگر برای Premium هزینه پرداخت می‌کنید، اکنون می‌توانید یک رونوشت متنی فوری از یک پیام ویدیویی دریافت کنید.

جدای از آن، در این بروزرسانی تلگرام  ویژگی Topics in Groups را معرفی کرد، ویژگی جدیدی که به گروه هایی با بیش از 200 عضو اجازه می دهد موضوعات را فعال کرده و فضاهای جداگانه برای هر موضوعی ایجاد کنند. این ویژگی جدید به عنوان چت های فردی در گروه کار می کند و از تنظیمات رسانه های مشترک و اعلان ها پشتیبانی می کند.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید و جالبی که در آخرین بروزرسانی تلگرام  گنجانده شده است، نام کاربری قابل وصول  است که قرار است تماس با کاربران تلگرام یا یافتن گروه‌های عمومی آن‌ها در کانال‌ها را برای دیگران آسان کند. علاوه بر یک نام کاربری اصلی، کاربران تلگرام اکنون می توانند چندین نام کاربری قابل وصول  را به هر یک از حساب ها و چت های عمومی خود اختصاص دهند. این نام کاربری  می تواند کمتر از 5 کاراکتر باشد و از طریق بلاک چین قابل معامله است.

بار دیگر تلگرام به طرفداران ایموجی عشق زیادی نشان می دهد.آخرین بروزرسانی تلگرام ، 12 بسته شکلک جدید را برای کاربران Premium اضافه می کند که برخی از آنها به طور خاص برای هالووین ساخته شده اند.

کاربران تلگرام در iOS یک حالت شب بازطراحی شده دریافت خواهند کرد. تم‌های تیره به‌روزرسانی شده‌اند تا هنگام حرکت کاربران در چت‌ها و فهرست چت، رنگ‌ها متعادل‌تر شوند و جلوه‌های بلور بهتری داشته باشند.

تا جایی که کاربران اندروید، آپدیت گزینه های جدیدی را برای تغییر اندازه متن معرفی می کند. اگر می‌خواهید اندازه متن چت، از جمله  در پیش‌نمایش لینک های وب ، سرصفحه پاسخ و موارد دیگر را افزایش دهید،  به این قابلیت  جدید در تنظیمات چت دسترسی خواهید داشت

در نهایت، برخی از بهبودهای طراحی به صورت  جزئی نیز اجرا شده است. برای مثال، هنگام کشیدن انگشت به چپ برای پاسخ، یک انیمیشن جدید اضافه شده است. همچنین، با ضربه زدن روی شماره تلفن کاربر در صفحه نمایه او، یک منوی جدید با چندین گزینه تماس باز می شود

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.