آزمایش یک ویژگی مهم در مرورگر اِج

مایکروسافت در حال آزمایش دکمه های مرتب سازی در نوار کناری مرورگر اِج است.

به گزارش تکناک، سال گذشته هنگامی که مایکروسافت ویژگی نوار کناری را در مرورگر اِج معرفی کرد، کاربران در مورد مفید بودن آن اختلاف نظر داشتند. خوشبختانه مایکروسافت برای این قابلیت جدید مورد انتقاد قرار نگرفت، زیرا نوار کناری اختیاری بود و هنوز هم اختیاری است. مایکروسافت برای کسانی که از نوار کناری در Edge استفاده می‌کنند، قدم‌های قابل توجهی برای بهبود این تجربه برداشته است. بنابراین نه تنها بازخوردها را گوش می‌دهد، بلکه بر اساس آنها عمل نیز می‌کند.

مایکروسافت در حال کار بر روی یک ویژگی جدید نوار کناری مرورگر اِج است تا بیشتر قابلیت‌های سفارشی‌سازی را برای کاربران فراهم کند. بسیاری از کاربران شکایت کرده‌اند که باید امکان مرتب سازی دکمه‌ها در نوار کناری اج را داشته باشند. این به کاربران اج اجازه خواهد داد تا دکمه‌های نوار کناری را به هر ترتیبی که علاقه دارند، قرار دهند. مایکروسافت در حال حاضر ، برای پاسخ به این مشکل در حال کار بر روی قابلیت مرتب سازی دکمه‌ها در نوار کناری اج است.

مرتب سازی دکمه ها در نوار کناری به راحتی انجام خواهد شد. شما می‌توانید با استفاده از نشانگر ماوس خود، دکمه را بکشید و آن را در هر جایی که می‌خواهید در نوار کناری قرار دهید. مایکروسافت در حال حاضر در حال آزمایش آن با کاربران منتخب در Edge Canary است، بنابراین هیچ ضمانتی وجود ندارد که بتوانیم آن را به طور مستقیم پس از نصب مرورگر در کامپیوتر خود استفاده کنیم.

digikala

با این وجود، اگر شما یکی از افراد خوش‌شانس هستید که قابلیت جدید نوار کناری را در Edge Canary مشاهده می‌کنید، به خاطر داشته باشید که برخی باگ‌ها و مشکلات در آن وجود دارد. این همان نکته ای بود که Leopeva 64-2 در توییتر به آن اشاره کرده است، البته این موضوع قابل درک است، زیرا در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. امیدواریم که از اینجا به بعد همه چیز بهتر شود.

علاوه بر اینکه قابلیت مرتب سازی دکمه های نوار کناری مرورگر اِج توسط مایکروسافت در حال توسعه است، این شرکت روی گزینه‌های thumbnail برای علاقه‌مندی‌ها در اج نیز کار می‌کند تا به کاربران اجازه دهد تا یک تصویر کوچک را از تصویر بزرگتر صفحه وب پیش ‌نمایش دهند. این ویژگی نیز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و فقط به کاربران انتخابی Edge Canary محدود شده است. در همین حال، شما می‌توانید Edge Canary را از وب‌ سایت رسمی Microsoft Edge Insider دانلود کنید.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.