آغاز شمارش معکوس برای عرضه هدست AR/VR اپل

برخی از مدیران ارشد اپل اخیرا در محل استقرار این شرکت در کالیفرنیا برای آشنایی با هدست AR/VR ویژه عرضه نشده این شرکت گرد هم آمدند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، برخی از مدیران ارشد اپل اخیرا در محل استقرار این شرکت در کالیفرنیا برای آشنایی با هدست AR/VR ویژه عرضه نشده این شرکت گرد هم آمدند.

به گزارش تکناک، مارک گورمن، خبرنگار اپل بلومبرگ، نوشت: در این جلسه از یک محصول تمام عیار، پر زرق و برق و هیجان انگیز رونمایی شد.

طبق گزارش گورمن این رونمایی در سالن استیو جابز، بزرگترین سالن اپل برگزار شد و با توجه به این مساله احتمال رونمایی عمومی نزدیک این هدست وجود دارد.

وی نوشت: قیمت اولیه هدست AR/VR اپل حدود 3000 دلار و دارای یک باتری خارجی با قابلیت تعویض پس از چند ساعت استفاده خواهد بود. همچنین طبق دیگر گزارش‌ها، استفاده از این هدست آسان نیست و پس از عرضه فاقد برنامه‌های خاص خواهد بود.

بر اساس این گزارش، برخی از مدیران اپل از چالش های احتمالی شرکت در عرضه این هدست آگاه هستند و سعی دارند انتظارات واقع بینانه ای را ایجاد کنند. اما آنها انتظار افزایش علاقه‌مندی به هدست در طول زمان را نیز دارند.

همچنین طبق گزارش گورمن در خبرنامه Power On خود، iOS 17 اپل احتمالاً نسخه ای بزرگتر از حد انتظار خواهد بود. در ابتدا تصور می شد iOS 17 متمرکز بر رفع اشکالات و بهبود عملکرد خواهد بود. اما طبق گفته گورمن اکنون هدف iOS 17 ارائه برخی از ویژگی های درخواستی کاربران به آیفون ها خواهد بود.

این نوشته در گجت ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.