آنچه باید از رویداد WWDC امسال اپل بدانید

اپل اعلام کرده است که کنفرانس سالانه توسعه دهندگان در سراسر جهان (WWDC) از روز دوشنبه 15 اردیبهشت به مدت 5 روز در اپل پارک برگزار می شود

اپل اعلام کرده است که کنفرانس سالانه توسعه دهندگان در سراسر جهان (WWDC) از روز دوشنبه 15 اردیبهشت به مدت 5 روز در اپل پارک برگزار می شود. برنامه نویسان و دانش آموزان مجاز خواهند بود در روز افتتاحیه به صورت رایگان در WWDC شرکت کنند.

به گزارش تکناک، رویداد WWDC سال 2023 برای همه توسعه‌دهندگان، آخرین پیشرفت‌های iOS، iPadOS، macOS، watchOS و tvOS را مورد توجه قرار می‌دهد. این رویداد به عنوان بخشی از تعهد مداوم اپل برای کمک به توسعه‌دهندگان برای ایجاد برنامه‌های نوآورانه، دسترسی منحصربه‌فردی به مهندسان اپل و همچنین بینشی در مورد فناوری‌ها و ابزارهای جدید برای کمک به آنها در تحقق دیدگاه‌هایشان فراهم می‌کند.

WWDC، مخفف Apple Worldwide Developers Conference، یک کنفرانس سالانه‌ای است که توسط شرکت اپل برگزار می‌شود. این رویداد معمولاً در ماه ژوئن برگزار می‌شود و به عنوان یکی از بزرگترین و مهم‌ترین رویدادهای تکنولوژی و نرم‌افزاری در دنیا شناخته می‌شود.

در این کنفرانس، اپل معمولاً به معرفی آخرین نسخه‌های سیستم‌ عامل‌های خود مانند iOS، macOS، watchOS و tvOS می‌پردازد و برنامه‌نویسان، توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان به دنیای اپل با همدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و آموزش‌ها و کارگاه‌های مرتبط با توسعه نرم‌افزار را دنبال می‌کنند.

اپل علاوه بر سخنرانی اصلی ، به توسعه دهندگان این فرصت را می دهد تا با مهندسان شرکت از طریق آزمایشگاه ها و جلسات فردی ملاقات کنند. همانطور که گفتیم، اپل به دانشجویان و توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا در تاریخ 5 ژوئن، سخنرانی اصلی را به صورت رایگان مشاهده کنند. تعداد صندلی‌ها محدود خواهد بود و اگر روی این لینک (که شما را به وب‌سایت توسعه‌دهنده اپل می‌برد) کلیک کنید و روی دکمه «درخواست حضور» ضربه بزنید، می‌توانید از Apple ID خود برای ارسال درخواست استفاده کنید.

digikala

افرادی که برای شرکت به صورت حضوری از این رویداد دعوت می شوند، از طریق یک روند تصادفی انتخاب خواهند شد. کسانی که انتخاب می‌شوند، در 5 آوریل از اپل دعوت نامه رسمی خود را دریافت خواهند کرد.

سوزان پرسکات، معاون روابط جهانی توسعه دهندگان اپل، گفت: رویداد  WWDC یکی از رویداد های  مورد علاقه ما در اپل است زیرا فرصتی برای ارتباط با توسعه‌دهندگان با استعداد از سراسر جهان است که این گردهمایی را خاص می‌سازد. WWDC23 بزرگترین و هیجان انگیزترین رویدادهای ما خواهد بود و منتظریم تا بسیاری از شما را به صورت آنلاین و حضوری در این رویداد بسیار ویژه ببینیم!

در رویداد WWDC بالاخره می‌توانیم شاهد رونمایی اپل از هدست واقعیت ترکیبی AR/VR خود با نام «Reality Pro» باشیم که انتظار می‌رود قیمت ۳۰۰۰ دلاری داشته باشد. همچنین باید درباره iOS 17 که باید در سه ماهه سوم سال جاری منتشر شود، بیشتر بشنویم. اپل به طور سنتی سخنان اصلی را به صورت زنده پخش می‌کند و اغلب از طریق کانال YouTube Apple و برنامه Apple Developer موجود در فروشگاه App در دسترس است.

 

 

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.