آواتارهای جدید به واتساپ آمد

واتساپ به تازگی چندین ویژگی جدید را معرفی کرده است و در آخرین به‌روزرسانی امکان پاسخ به بروزرسانی‌های وضعیت با استفاده از آواتارهای جدید را نشان می دهد.

به گزارش تکناک، در گذشته، کاربران واتساپ امکان واکنش به بروزرسانی‌های وضعیت را با استفاده از 8 شکلک داشتند که محدودیت‌هایی در بیان احساسات داشت. به‌روزرسانی جدید این امکان را با ارائه 8 آواتار دیگر گسترش می‌دهد و به کاربران اجازه می‌دهد مجموعه‌ گسترده‌تری از واکنش‌ها و احساسات را نسبت به بروزرسانی‌های وضعیت منتقل کنند و در نهایت تجربه کاربری را بهبود بخشند.

ویژگی جدید واتس‌اپ که اجازه پاسخ به بروزرسانی‌های وضعیت با استفاده از آواتارها را می‌دهد، یک مزیت قابل توجه در بیان احساسات به ارمغان می‌آورد. برخلاف شکلک‌ها که احساسات محدودی را ارائه می‌کنند، آواتارها امکان نمایش شخصی‌تر و ظریف‌تری از احساسات را فراهم می‌کنند.

این بهبود به ویژه در شرایطی که شکلک‌ها کافی نیستند، ارزشمند است و به کاربران امکان انتقال دقیق‌تر و جامع‌تری از احساسات خود را می‌دهد.

در حال حاضر، این ویژگی برای یک گروه محدود از کاربران با استفاده از نسخه بتا واتساپ از فروشگاه گوگل پلی در دسترس است و در هفته‌های آینده، پیش بینی می شود که برای طیف وسیع تری از کاربران بتا عرضه شود.

علاوه بر این، واتس‌اپ در حال توسعه ویژگی‌های بیشتری است، مانند امکان به اشتراک گذاری عکس‌ها و ویدئوها با کیفیت اصلی، استیکرهای تولید شده توسط هوش مصنوعی و رابط تماس بهبود یافته‌.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.