معرفی یک ویژگی جدید در تماس ویدیویی اینستاگرام

شرکت متا روز سه‌شنبه گذشته ارائه قابلیت نمایش آواتار متای مجازی کاربران در تماس ویدیویی اینستاگرام و مسنجر فیسوک را اعلام کرد.

به گزارش تکناک، این ویژگی جدید نشان‌دهنده گسترش قابل‌توجه موارد استفاده سیستم آواتارمتا است، این سیستم به عنوان بخشی از چشم‌انداز متاورس ساخته شده است.

بر اساس یک ویدیوی کوتاه در پست وبلاگ متا در مورد اخبار به اشتراک گذاشته شده توسط ویشال شاه، معاون متا در مورد تلاش‌های متاورس، به نظر می‌رسد استفاده از Meta Avatar در یک تماس تا حدودی شبیه استفاده از یکی از آواتارهای Memoji اپل در تماس‌های FaceTime است.

با استفاده از آواتارهای متا همچنین می‌توان حالات صورت و حرکات دهان را دنبال کرد و اینکه افراد درباره چه چیزی صحبت می‌کنند را به راحتی تشخیص داد. طبق این ویدیو، می‌توان چند Avatar متفاوت با مضمون حیوانات، از جمله گربه، سگ، جغد و لاما استفاده کرد، بنابراین حتی امکان انتخاب حیوانی مطابق با روحیات خود وجود دارد.

متا همچنین امکان استفاده از Avatar متحرک را ارائه می‌کند و به Avatar اجازه می‌دهد در مکالمه با شصت خود تأیید را نشان دهد یا روی زمین بغلتد. بر اساس پست وبلاگ متا، استیکرهای متحرک را می توان در “استوری ها و Reels اینستاگرام و فیس‌بوک، کامنت‌های فیس بوک و پیام‌های یک به یک مسنجر و اینستاگرام” استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.