آیا آیفون 15 یک گوشی پرچمدار فوق العاده خواهد بود؟

تصویری که توسط یکی از افشاگران مطرح فناوری منتشر شده نشان می‌دهد که آیفون 15 پرو مکس قرار است یک پرچمدار فوق العاده باشد.

به گزارش تکناک، کاربران گوشی های هوشمند ترجیحات مختلفی درباره ویژگی های تلفن های هوشمند دارند. بعضی از آن‌ها به دنبال چیپست سریعتر هستند، بعضی باید بهترین دوربین را داشته باشند و برخی دیگر به شدت درگیر حاشیه صفحه نمایش هستند. اگر شما هم طرفدار حاشیه بسیار کم هستید، آیفون ۱۵ پرو مکس ممکن است گوشی هوشمند بعدی مورد علاقه شما باشد.

آیفون ۱۴ پرو مکس حاشیه‌های بسیار کمی دارد، اما طبق افشاگری Ice Universe، آیفون ۱۵ پرو مکس ممکن است حاشیه‌های باریک‌تری نسبت به آن داشته باشد. این منبع ضمن تأیید این خبر، به شایعاتی که بر اساس آن آیفون ۱۵ پرو مکس به نام “آیفون 15 اولترا” شناخته می‌شود، اشاره کرد و تأکید کرده است که حاشیه‌های این گوشی هوشمند، زیبا و تقریباً نامشهود خواهند بود.

این افشاگر با سابقه، تصویری از یک محافظ صفحه نمایش برای آیفون 15 پرو مکس را در کنار تصویری از ظاهر این دستگاه منتشر کرده است و هر دو به حاشیه‌های باریک اشاره دارند.

حاشیه‌های آیفون ۱۵ پرو مکس انتظار می‌رود نه تنها نازک‌تر از حاشیه‌های ۲.۱۷ میلی‌متری آیفون ۱۴ پرو باشد، بلکه باریک‌تر از حاشیه‌های ۱.۸۱ میلی‌متری شیائومی ۱۳ (Xiaomi) که در حال حاضر رکورد دار حاشیه‌ باریک است، باشد.

طبق یک خبر افشا شده قبلی از شریمپ اپل پرو (ShrimpApplePro)، حاشیه‌ها نیز در مقایسه با آیفون ۱۴ پرو مکس، منحنی خواهند شد و ظاهری شبیه به Apple Watch خواهند داشت.

آیس به حاشیه‌های گوشی هوشمند بسیار حساس است و فکر می‌کند که حاشیه‌های نازک‌تر، آیفون 15 پرو مکس را به یک پرچم‌دار برجسته تبدیل خواهد کرد. البته، حاشیه‌های باریک به تنهایی کافی نیستند تا یک گوشی هوشمند را به پرچم‌داری برجسته تبدیل کنند و طبق انتظار، آیفون 15پرو مکس نیز بر اساس شایعات، دارای تعدادی از بهبودهای دیگر نسبت به نسل قبلی خود خواهد بود.

آیفون 15 پرو و پرو مکس ممکن است دارای دوربین اصلی با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل باشند که این می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا در برابر بهترین گوشی های اندرویدی دارای دوربین بهتری باشند. همچنین، بسیار احتمال دارد آیفون ۱۵ پرو مکس دارای دوربین پریسکوپی باشد. مدل‌های پرو همچنین ممکن است از چیپست جدیدی برخوردار باشند.

در مورد سایر جنبه‌های طراحی، صفحه نمایش به نظر می‌رسد همچنان مسطح باشد و دکمه بیصدا کردن از دست خواهد رفت و به جای آن یک دکمه عملیاتی قابل برنامه‌ریزی قرار می‌گیرد. ممکن است مدل‌های پرو از قاب تیتانیومی برخوردار باشند و اندازه دستگاه ممکن است عرض و ارتفاع کمتر، اما ۵ درصد ضخامت بیشتری داشته باشد. این افزایش ضخامت می‌تواند منجر به بیرون زدگی کمتر دوربین شود.

از آن‌جایی که هزینه و پیچیدگی تولید بالاتر است، انتظار می‌رود گوشی‌ها دیگر دکمه‌های کم و زیاد صدا و روشن و خاموش فیزیکی نداشته باشند. احتمالاً سری جدید آیفون در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.