آیا آیفون 15 پرومکس به آسانی خم و شکسته می‌شود؟

هفته گذشته، یک کانال یوتیوب متوجه شد که می‌تواند قسمت پشتی آیفون 15 پرومکس را با خم کردن آن در دستان خود بشکند.

به گزارش تکناک، مردم به این فکر کرده‌اند که آیا قاب تیتانیومی جدید با لبه‌های گرد دوام کمتری دارد، اگرچه شایان ذکر است که آیفون 15 پرو 6.1 اینچی کوچک‌تر به همان شکل شکسته نشده است.

گزارش مصرف‌کنندگان با استفاده از روشی نه آنچنان علمی، سعی کرد نتایج را تکرار کند و متوجه شد که آیفون 15 پرومکس تحت فشار شکسته نمی‌شود.

به عنوان یک یادآوری، طراحی آیفون 15 پرومکس با یک چارچوب تیتانیوم دور لبه‌ها، نمایشگر و شیشه پشتی مات را محاصره کرده است. تیتانیوم به یک شاسی داخلی آلومینیومی الحاق شده است. تیتانیوم به تنهایی یک ماده قوی است، اما سوال این است که نسبت به طراحی 14 Pro با لبه صاف آیا لبه‌های گرد جایی که تیتانیوم با شیشه ارتباط برقرار می‌کند، باعث افزایش شکستگی یا شکست شیشه می‌شود.

در ویدیو گزارش مصرف‌کنندگان زیر، آنها با استفاده از یک دستگاه آزمایش فشار، دستگاه را آزمایش می‌کنند که 100 پوند فشار را در طول دستگاه اعمال می‌کند. گوشی خم شد و پس از آزاد شدن فشار به حالت اولیه بازگشت، اما هیچ شکستگی قابل مشاهده‌ای وجود نداشت.

گزارش مصرف‌کنندگان همچنین آیفون 15 پرومکس را در دستگاه آزمایش سقوط آزمایش کرد که در آن یک چرخشگر باعث سقوط ۱۰۰ بار گوشی بر روی پایه سنگی می‌شود. گوشی بدون هیچ آسیبی سقوط را تحمل کرد. آیا این به این معنی است که ویدیوی JerryRigEverything تقلبی یا غیرمعتبر است؟ البته خیر. اما این ممکن است نشان دهد که تکیه بر یک آزمایش به عنوان اثباتی برای نشان دادن بدتر بودن چیزی، مسئولیت‌پذیری را نشان می‌دهد. تصویر واقعی از مقاومت آیفون تنها در مجموعه آزمایش‌ها به نمایش در می‌آید.

به طور جداگانه، طراحی جدید آیفون تیتانیوم همچنین به عنوان عامل مشکلات گرمایش زیاد مورد انتقاد قرار گرفته است. اپل در این هفته بیانیه‌ای منتشر کرد که نشان می‌دهد این اتفاق رخ نمی‌دهد و مشتریان باید منتظر به‌روزرسانی نرم‌افزاری iOS 17 باشند که به زودی باعث برطرف شدن مشکلی شود که در آن گوشی ممکن است بیش از حد گرم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.