آیا بسته های اینترنت همراه گران می شوند؟

آیا بسته های اینترنت همراه گران می شوند؟

سال گذشته بود که اپراتورهای تلفن همراه اقدام به حذف بسته های اینترنت بلند مدت خود کردند ، موضوعی که با اعتراض کاربران روبرو شد.

به گزارش تکناک، حال سخنگوی شورای رقابت از مصوبه جدید این شورا مبنی بر اینکه اپراتورهای تلفن همراه باید بسته‌های اینترنتی متنوع به مشترکان خود ارائه دهند خبر داده است.

همچنین در مصوبه جدید اپراتورها ملزم شده اند که بسته‌ها را با حجم متناسب و طول زمانی متنوع تر از گذشته ارائه دهند و تعرفه‌ قیمتی نیز در چارچوب مصوبات سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی باشد.

البته سخنگوی شورای رقابت با تاکید بر اینکه تعرفه ها نباید افزایش پیدا کند این نگرانی را هم در بین کاربران ایجاد کرده که شاید آنها با این مصوبه الزام آور، قیمت بسته های خود را به سقف قیمت مصوب یعنی هر گیگابایت 42 هزار تومان نزدیک تر کنند و به نوعی بخواهند کاهش حاشیه سود خود را با یک افزایش قیمت جبران کنند.

شاید خروج شورای رقابت از انفعال چند ماهه و ورود به موضوع بسته های اینترنت اتفاقی خوب برای کاربران اینترنت همراه در ایران باشد اما هنوز مشخص نیست که بازگشت این بسته‌ها چگونه اجرایی خواهد شد و آیا اپراتورها به گونه ای عمل خواهند کرد تا هزینه مضاعف و جدیدی به مشتریان تحمیل نشود؟

بسیاری از مردم ایران این روزها به واسطه فیلترینگ هزینه های مضاعفی را برای خرید فیلترشکن متحمل می شوند و امیدواریم این مصوبه بهانه ای جدید برای افزایش قیمت بسته های اینترنت نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.