آیا ویدیوی آنباکسینگ گلکسیS23  اولترا جعلی است؟

سری گلکسی S23 سامسونگ هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، اما تمام مشخصات آن فاش شده است. اطلاعات مربوط به قیمت، پیشنهادات پیش‌سفارش و زمان عرضه آن نیز طی چند روز گذشته به بیرون درز کرده است. اکنون یک ویدیوی جدید یوتیوب با عنوان اولین آنباکسینگ گلکسیS23  اولترا ظاهر شده است.

به گزارش تکناک، در این ویدیو Agrawalji Technical یوتیوبر ، ادعای نمایش گلکسیS23  اولترا و بسته بندی جعبه آن را می‌کند. تصویر ویدیو به طور کلی تاریک است و تشخیص و شناسایی آن به عنوان گلکسیS23  اولترا یا نسخه قبلی آن، به دلیل شباهت دو گوشی دشوار است. با این حال، با وجود تخصیص شماره سریال و IMEI نمایشی در ویدیو به گلکسیS23  اولترا، اما به راحتی امکان جعل آن وجود دارد و برخی از کاربران تیز‌بین و دقیق توییتر ، از جمله Ice Universe، به مواردی از ویدیو که نشان‌دهنده جعلی بودن آن است، اشاره کرده اند.

در ویدیو آنباکسینگ گلکسیS23 ،  خط آنتن روی قاب فلزی گوشی در قسمت بالای سمت راست دستگاه ظاهر می شود، اما طبق رندرهای رسمی مطبوعاتی گلکسیS23  اولترا خط آنتن باید در قسمت بالا سمت چپ باشد. همچنین Ice Universe به فونت روی جعبه گلکسی S23 اولترا در ویدیو اشاره کرد که نازک‌تر از فونت رسمی سامسونگ است و تلاشی ضعیف برای حذف گلکسی S22 اولترا و جایگزینی آن با گلکسیS23  اولترا است. به نظر می‌رسد تصویر جعبه با استفاده از رندرهای دستگاه و برخی مهارت های فتوشاپ ایجاد شده است.

digikala

گلکسیS23  ، گلکسیS23+ و گلکسیS23  اولترا سامسونگ در تاریخ 1 فوریه 2023 به طور رسمی معرفی خواهند شد و این گوشی ها در همان روز در برخی کشورها برای پیش خرید در دسترس خواهند بود. برخی از بازارها شاهد افزایش قیمت در مقایسه با سری گلکسی S22 خواهند بود، و برخی دیگر افزایش قیمت نخواهند داشت. سامسونگ پیش‌تر پذیرش پیش ثبت نام برای گوشی های هوشمند آینده را آغاز کرده است.

digikala

1 دیدگاه برای “آیا ویدیوی آنباکسینگ گلکسیS23  اولترا جعلی است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.